
Лояльність в два кліки: як ЕКО Маркет та monobank створили додаткову зручність для клієнтів


Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі. reebok
Спортивний бренд Reebok випустив відео в рамках кампанії Be More Human, мета якої – змінити сприйняття фітнесу. Ролик демонструє прості щоденні кроки спортсменів, які справляються з різними труднощами фітнесу і змінюють себе.
https://www.youtube.com/watch?v=uXIcmHw98pA
Nissan зняв епічне відео, в якому повнопривідний кросовер Nissan Rogue б’ється з армією злих сніговиків. Режисером ролика став Седрік Ніколя-Троян, який отримав «Оскар» за візуальні ефекти у фільмі «Білосніжка і мисливець». Мета реклами – продемонструвати здатність Nissan Rogue перемагати будь-які погодні умови.
https://www.youtube.com/watch?v=zC19N41bfhs
Шведський бренд H&M закликав позбавлятися від непотрібної одягу в акції Bring It. У ролику показано подорожі непотрібних предметів одягу після того, як вони були зібрані в магазині. Подібні акції H&M проводить не перший рік. Їх мета — повторно використовувати і переробляти непотрібний одяг для створення нового текстильного волокна.
Бренд шоколадних батончиків Snickers (Mars Inc) влаштував у новому відео голодні ігри, причому 8-бітні. Спільно з креативним агентством Impact BBDO Dubai компанія випустила ролик, в якому зголоднілий водій шкільного автобуса веде себе, як божевільний рестлер WWE, тому що у нього немає часу на перекус. Глядачам пропонують допомогти голодному водієві і коментатору — необхідно лише зловити шоколадний батончик. До нормального вигляду герой повертається лише після перекусу.
Брати Коени зняли рекламу для Mercedes-Benz, в центрі якої фігурують байкери. Ролик став своєрідним продовженням класичного фільму «Безтурботний їздок» 1969 року, за роль в якому Джек Ніколсон отримав свою першу номінацію на «Оскар». У рекламному ролику Mercedes-AMG є байкери, Пітер Фонда і знаменита пісня «Born to be Wild», яка звучала і в оригінальній картині. Відео знято для показу на фіналі Суперкубка Американської футбольної ліги.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=63&v=BvHFM8c7cPM