Найкраща реклама тижня: McDonald’s, Adidas, Apple та Starbucks

Найкраща реклама тижня: McDonald’s, Adidas, Apple та Starbucks

22.01.2017 09:00
  1121
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо найкращі.

McDonald’s

MсDonald’s зробив бургер… з людей. Принаймні його дизайн. Нова реклама McDonald’s називається “Мій Бургер – Університет” і орієнтована,як не складно здогадатись, на студентську аудиторію. Що цікаво, в ролику використовується трек українського гурту Brunettes Shoot Blondes, який спеціально для “Маку” оновив оригінальну оранжировку пісні.

https://www.youtube.com/watch?v=HmFsNP5GyZQ

Wix

Актори Джейсон Стетхем і Галь Гадот знялися в рекламному ролику конструктора сайтів Wix. За сюжетом герої спокійно вечеряють у ресторані, поки в зал не входять бандити. Починається заворушка, яка виявилася непоміченою одним лише кухарем. Режисером відео виступив Луї Летер’є, який зняв такі фільми, як «Ілюзія обману» і «Брати з Грімсбі». Майже півтора мільйона переглядів на Youtube за чотири дні.

Adidas

Спортивний бренд Adidas відправився в Китай, щоб зруйнувати старий міф про те, що китайці позбавлені будь-якої індивідуальності і діють злагоджено, немов роботи. Adidas взявся розкрити індивідуальність місцевих спортсменів. Одним з героїв надихаючого ролика став Девід Бекхем, але в цілому відео вийшло би прекрасним навіть без футбольної зірки.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=59&v=2OIlWfLtkvU

Apple

Apple випустила першу рекламу бездротових навушників AirPods, в якій головний герой танцює і демонструє їх основну перевагу – бездротові навушники залишаються на місці і не випадає з вух. AirPods були створені спеціально для iPhone 7. Їх презентація відбулася у вересні одночасно з новими смартфонами iPhone 7 і iPhone 7 Plus, в яких не передбачено традиційний роз’єм для навушників.

https://www.youtube.com/watch?v=CvVvwh3BRq8

Starbucks

Творці “Сімпсонів” зняли мультсеріал для Starbucks під назвою “1st & Main”. Його герої – працівники кав’ярні кіт Дієго, ведмедиця Джулі, восьминіг Іггі і їхні постійні клієнти. Проект розрахований на 8 тижнів. Кожен епізод буде тривати від 60 до 90 секунд. Starbucks забезпечить просування 1st & Main через сайт, мобільні програми та спільноти в соцмережах.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку