Найкраща реклама тижня: McDonald’s, Versace, Prada і Франкенштейн

Найкраща реклама тижня: McDonald’s, Versace, Prada і Франкенштейн

27.11.2016 09:00
  863
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.

McDonald’s

Британський підрозділ McDonald’s спільно із рекламним агентством Leo Burnett London представив зворушливий різдвяний ролик про дерев’яну ляльку Джульєтту, яку спочатку ніхто не хотів купувати, а потім вона сама вирішила свою долю. Не останню роль в цьому зіграв McDonald’s. Відео закінчується оптимістичним написом Good times.

Versace

Італійський Будинок моди Versace представив надихаючий відеоролик про те, якою повинна бути сучасна «фабрика подарунків». У новому відео помічників Санти замінюють суворо одягнені чоловіки в чорному, які синхронно складають подарунки в лаконічні чорні коробки з логотипом бренду і червоною подарунковою стрічкою. По завершенню відео на екрані з’являється фраза «Ви все ще вірите в магію?» Ролик є частиною рекламної кампанії святкової колекції Versace.

Prada

Режисер Девід О. Расселл («Афера по-американськи», «Мій хлопець — псих», «Боєць») зняв німий чорно-білий сюрреалістичний фільм для Prada, в якому знялись такі актори, як Еллісон Вільямс, Фріда Пінто, Джон Красінскі, Саша Барон Коен та інші. Короткометражка отримала назву Past Forward (“Минуле вперед”).

Apple

Головним героєм різдвяної кампанії Apple став Франкенштейн у виконанні актора Бреда Гаретта. Класичний персонаж роману Мері Шеллі постає в зовсім несподіваному образі, проводячи час на самоті біля каміна. Він отримує таємничого листа, після чого покидає свій будинок, ловлячи на собі здивовані погляди городян. Включивши музику на своєму айфоні, герой вкручує дві різнокольорові лампочки собі в шию і починає співати, ще більше дивуючи мешканців міста. Ідею ролика уклали в назві Open Your Heart To Everyone (“Відкрий всім своє серце”).

IKEA

Бельгійська компанія IKEA спільно з агентством DDB Brussels представила відео, в якому показує, як важливо зустріти свято з улюбленими людьми. По сюжету діти залазять в чужий будинок і крадуть ялинку. Після цього вони повертають її в ліс, до інших дерев. У компанії пояснили, що мета ролика – показати, що дух різдва полягає в тому, щоб бути разом з улюбленими людьми незалежно від того, як ви проводите час.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  24
Усі новини ринку