Краща реклама тижня: METRO, Фора, H&M і котики

Краща реклама тижня: METRO, Фора, H&M і котики

05.11.2017 09:00
  1057
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.

METRO Cash & Carry Ukraine

METRO представив нову рекламну роботу “METRO тримає ціни в формі, щоб жодна не набрала зайвої ваги”. Над відео попрацювала команда Ogilvy & Mather Ukraine, саме їм вдалося змусити співробітників мережі магазинів стрибати на гімнастичних м’ячах, крутити педалі і піднімати штангу. Якщо це справді співробітники METRO, то вони дійсно у відмінній формі.

https://www.facebook.com/oksana.zhuravel/videos/10214907792674149/

Фора

Незвичайні співробітники і в мережі магазинів “Фора”, які, на відміну від спортсменів METRO, або клоунів та фокусників АТБ, працюють навіть по ночах. Так вони намагаються врахувати будь-які побажання покупців і всі їх потреби. “Вони ніколи не сплять і завжди пильнують” – саме такий підзаголовок напрошується до відео.

https://www.facebook.com/fora.ukraine/videos/928422523989940/

Volkswagen

У німецькому автомобільному концерні Volkswagen вирішили згадав часи хіпі, коли на дворі були 60-ті. Вже тоді молодь воліла Volkswagen – про що нагадують глядачеві, а заодно рекламують нову гарантію. Над відео працював Digital-агенство Deutsch.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=12&v=342QpEFmRpU

H&M

Режисер «Великого Гетсбі» Баз Лурман зняв казкову рекламу для колекції Erdem від H&M. Короткометражка під назвою «Таємне життя квітів» розповідає про любовний романі в таємничому особняку, прикрашеному квітами, як і нова колекція бренду. Головні ролі виконали британська актриса Харієт Уолтер і моделі Саскіа де Брау, Імаан Хаммам, Грейс Хартцель, Тоні Уорд, Фернандо Кабрал.

Whiskas

Про котиків потрібно піклуватися правильно – стверджують в мі-мі-мі-шних роликах про вигаданий Котячий Технологічний Інститут. Серія коротких гумористичних відео від Whiskas оповідає господарям домашніх вихованців як їх правильно годувати, доглядати за ними, гратися. Підготовкою кампанії, в якій взяло участь понад десяток кошенят, займалося агентство AMV BBDO.

Читайте також

Краща реклама тижня: Koblevo, Капарол, Укрпошта, Lifecell і хаскі


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку