Краща реклама тижня: Koblevo, Капарол, Укрпошта, Lifecell і хаскі

Краща реклама тижня: Koblevo, Капарол, Укрпошта, Lifecell і хаскі

22.10.2017 09:00
  1351
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.

Koblevo

Винороби Koblevo показали як працюють на виноградниках їх технологи. У зйомках ролика взяли участь 41 співробітник виноробного заводу, один французький виноградоприбиральний комбайн і один раритетний автобус. Нову стратегію комунікації бренду українських вин Koblevo розробила креативна компанія Fedoriv.

Укрпошта

Укрпошта продовжує активно змінюватися і щоб підкреслити зміни всередині компанії, представила ролик про світ, де немає вибору. “Саме таким одноманітним був світ посилок!” – твердять у новому відео. І заявляють слоганом “Укрпошта надає вибір” про три нові послуги: Експрес, Стандарт та Смартбокс.

https://www.facebook.com/ukrposhta/videos/vb.272960602750601/1530435047003144/?type=2&theater

Lifecell

Digital-оператор Lifecell обзавівся новим креативним партнером в особі агентства MullenLowe Adventa і зробив ставку на “кураж”. У новій іміджевій рекламі компанія представляє свій новий візуальний стиль і стверджує, що шлях до мети може бути легким і простим. Відео знімали в найбільшій пустелі Європи – Олешківській пустелі, розташованій в Херсонській області. Родзинка кампанії – песики хаскі, весело гавкаючі під вже класику Baha Men “Who let the dogs out”.

Капарол Україна

Креативщики Капарол Україна показали барвисті пейзажі Києва. В центрі уваги нового іміджевого ролика – турбота бренду за навколишнім середовищем та українська історія. Понад 500 000 кв. м відновлених пам’яток архітектури, понад 16 млн кв. м інноваційних фасадів та понад 32 млн кв. м екологічних інтер’єрів – йдеться в кампанії. За неповний місяць відео вже зібрало понад мільйон переглядів на Youtube.

Borjomi

Borjomi в Україні спільно з Banda підготували кілька 10-секундних роликів в стилі Instagram videos. Кампанія присвячена новим алюмінієвим банкам, представленим в липні цього року. Ключовий меседж бренду – «Borjomi can — you can».

Дивіться також наш попередній огляд –

Краща реклама тижня: McDonald’s, WALKER, КТС та відео, зняті в Києві


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку