Краща реклама тижня: Intertop, OLX, ЖЖУК і Кара Делевінь
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.
Intertop
У компанії Intertop звернулися до Facebook-лайків та емоджі, щоб без слів розповісти про переваги омніканального підходу бренду. Над продовженням рекламної кампанії «Замовляй і забирай» знову потрудилося агентство Vandog. На ТБ промо-ролик вийшов 1 листопада.
OLX
Онлайн-сервіс оголошень OLX спільно з Нова Пошта запустив акцію безкоштовної доставки. Щоб швидше донести до користувачів інформацію про неї, спільно з Banda Agency було знято серію веселих промо, героями яких стали дівчата-жокеї і сім’я, що відзначає день народження дідуся. При повторному перегляді останнього ролика найбільше веселить не дід-пустун, а флегматичний чоловік з вусами, який здається зайвим у цій сімейній ідилії.
Також були створені бонус-відео, в яких під дабстеп заміксувати кращі моменти реклами.
ЖЖУК
Володар титулу «найсильніша людина світу» Василь Вірастюк став обличчям рекламної кампанії мережі магазинів електроніки і цифрової техніки ЖЖУК. У представленому відео український спортсмен грає роль психолога, до якого пацієнти приходять з двозначними скаргами: “Мені не вистачає фарб”, “Він не модний” та інше. У центрі кампейна – акція для покупців SAMSUNG GALAXY J.
ASDA
Зима близько, а з нею і всі супутні свята. І одними з перших у цьому році про Різдво згадали в мережі супермаркетів ASDA. Якщо вірити представленому відео, то снеки для продажу в мережі оформляють маленькі зелені чоловічки, а кухарі працюють прямо на сторінках куховарської книги. Таким чином, в компанії вирішили показати, що у них виробництво продуктів виглядає приблизно також, як і в казці «Чарлі і шоколадна фабрики». А щоб натяк всі вловили, головної героїні зробили таку саму зачіску як у Віллі Вонки з однойменного фільму з Джонні Деппом.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=48&v=Rd9wKCy1pAE
Burberry
Британський бренд Burberry представив нову капсульну колекцію, присвячену різдвяним святам. Втім лейтмотивом рекламної кампанії стало не Різдво, а 80-ті з характерною зйомкою, музикою Pet Shop Boys і Карою Делевінь, яка органічно вписалась в атмосферу. Ще одним героєм ролика став актор Метт Сміт, відомий за роллю Доктора Хто. Разом вони веселяться на тлі штучного снігу в нових в’язаних светрах, бомберах, кашемірових шарфах і шапках бренду.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=32&v=R3UGSxMehA0
Дивіться також наш попередній огляд –