Рейтинг ТРЦ: топ-20 сторінок торгових центрів у Facebook та Instagram у грудні 2022

Рейтинг ТРЦ: топ-20 сторінок торгових центрів у Facebook та Instagram у грудні 2022

09.12.2022 09:00
  1843
Микола Маранчак

Протистояння за аудиторію Львова та Києва, двоє новачків рейтингу та втрати фоловерів: як змінилися позиції ТЦ/ТРЦ у Facebook та Instagram станом на грудень 2022 року.

Якщо криза – це можливості, то мова точна не про SMM в комерційній нерухомості. За останні дев’ять місяців частина облікових записів ТРЦ в соцмережах завмерла, інші – втратили до кількох тисяч фоловерів і лише одиниці продовжили зростати. Вочевидь ситуація пов’язана з відсутністю бюджетів на таргетовану рекламу, відтік аудиторії за кордон, скорочення кадрів та інші фактори війни. І хоча контент про виживання, години роботи в умовах відключення електроенергії та можливість підзарядити гаджети скоріше укріплює стосунки зі сталими фоловерами, ніж працює збільшення кількості нових, робота Digital-маркетингу торгово-розважальних центрів на зростання продовжується.

Представляємо традиційний рейтинг ТЦ/ТРЦ за кількістю фоловерів у соцмережах. RAU аналізує сторінки методом вибірки найбільших і відомих роздрібних гравців, а також тих, хто представлений у топ-100 сторінок згідно аналітичного сервісу Socialbakers. Якщо з якихось причин ваша сторінка не потрапила у фінальний топ, пишіть нам на e-mail news@rau.ua.

ТРЦ у Facebook

Попри війну кризу зростання лояльної аудиторії у Facebook переживає приблизно 50% ТРЦ. Лідер рейтингу – львівський ТРЦ Forum Lviv – за рік виріс на 7000 фоловерів, в той час, як другий у списку – Ocean Plaza, залишився із тією самою кількістю фоловерів, що і в грудні 2021-го. Проте не будемо забувати про дев’ять місяців простою ТРЦ. Третій у рейтингу – ТРЦ Gulliver – підріс на 3000 фанів, а вже наступний – МОСТ-сіті, – залишився при своїх 89 000 шанувальників. Така ж історія далі, у Lavina Mall приток нової підписаної аудиторії 3000 користувачів за рік, у аутлет-містечка Мануфактура – без змін.

І всі залишаються при своїх місцях за рахунок набраної аудиторії до повномасштабного вторгнення, але тільки до восьмої позиції рейтингу.

Найбільше просування у цьому році продемонстрував ТРЦ Retroville, який попри руйнування від російської ракети не тільки в короткий строк відновив свою роботу, але й збільшив кількість лояльної аудиторії, що дало змогу йому переміститися з 10-го на 8-е місце двадцятки.

Покращив свої позиції також ТРЦ King Cross Leopolis, який, слідом за Retroville, залишив позаду як інших львів’ян – Victoria Gardens, так і киян – Проспект. Таким чином, в топ-10 закріпилися усі чотири найбільші ТРЦ Львова, а також шість київських об’єктів комерційної нерухомості і, як виключення, одні дніпряни. При цьому всьому по кілька сотень фоловерів розділяє ТРЦ Retroville і King Cross Leopolis, Victoria Gardens і Проспект.

З початку війни у Victoria Gardens був значний приплив органічних підписників, зокрема, це були переселенці, які знаходили допомогу у львівському ТРЦ у тимчасово розміщеному в них центрі від ООН. ТРЦ разом з благодійними фондами організували заходи спрямовані на збір коштів для ЗСУ, але влітку за таку діяльність Facebook наклав обмеження на офіційну сторінку ТРЦ, які діють досі. Це призвело до нижчого рейтингу сторінки та відтоку органіки.

Незважаючи на руйнування, наростила 7000 фоловерів також одеська Riviera, яка нещодавно повернулася до роботи. В кількох сотнях фоловерів від неї – київський ТРЦ River Mall. Доєднався до рейтингу цього разу черкаський ТРЦ Lubava, який одразу розмістився на 19-й сходинці. Таким чином, чернігівський ТРЦ Holywood замикає 20-ку, а покинув її – меблевий торговий центр Аракс.

ТРЦ в Instagram

Війна внесла свої корективи навіть в Instagram-марафон. Ще рік назад між херсонський ТРЦ Fabrika і львівський ТРЦ Forum Lviv було помітне протистояння за першість в рейтингу. Проте через російську агресію херсонський торгово-розважальний центр тимчасово поступився своїм законним лідерством львів’янам. Але навіть за таких умов потіснити його з другої позиції буде складно.

У другій десятці рейтингу перегони набирають обертів. Рівненський ТРЦ Zlata Olaza обійшов київський River Mall, а між ними втиснувся луцький ПортCity. Позаду виявився ТРЦ Екватор, який також поступився місцем ТРЦ Victoria Gardens. Караван Дніпро обійшов харківського побратима та аутлет-містечко Мануфактура. У той же час харківський ТРЦ Караван залишив рейтинг, його місце зайняв столичний Blockbuster Mall, який вперше опинився у рейтингу.

Щодо втрат фоловерів, то їх кількість зменшилася у близько 90% ТРЦ, починаючи з Forum Lviv, Fabrika і ЦУМ Київ, закінчуючи тими, хто замикає 20-ку. Пріоритетом для соціальних мереж сьогодні стає підтримка комунікації торгових центрів з відвідувачам, а для такої ролі ймовірно погоня за кількістю й не має сенсу. Принаймні, до перемоги.

Читайте також

Перші серед найбільших: як змінився топ-20 сторінок рітейлерів у Facebook та Instagram за півроку


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку