Найпопулярніші сайти UANet за вересень: olx, Rozetka та prom наращюют аудиторію
З усіх операторів інтернет-торгівлі охоплення скоротився лише у aliexpress.
Згідно даних Kantar TNS CMeter, торгові майданчики, що входять в топ-25 популярних сайтів українського сегменту інтернету, змогли домогтися поліпшення охоплення і зростання аудиторії. Лідер українського e-commerce – маркетплейс olx.ua – збільшив охоплення з 52,36 до 53,12%. Rozetka.ua виросла на 0,26% – до 39,86%. Ще більше зростання продемонстрував prom.ua – після ребрендингу і коригування маркетингової стратегії маркетплейс зміг залучити додатково 2,34% користувачів UANet. Місяць портал закінчив з охопленням 38,57% охоплення аудиторії.
Серед інших существенніх змін: Vk.com (32,36%) покинув першу десятку популярних сайтів. Однак, кожен третій українець як і раніше відвідує цю соцмережу.
Стабілізувалося охоплення в Facebook.com, за ним міцно закріпилася третя позиція рейтингу. З заборонених сайтів, значне зростання в цьому місяці показав Yandex.ua.
Також, збільшення охоплення спостерігається в Wikipedia.org, яка завдяки цьому піднялася з 6 позиції і в вересні закриває перший ТОП-5.
ТОП-25 популярних сайтів у вересні виглядає наступним чином:
Читайте также –
Три місяці блокування: наслідки для бізнесу заборони Вконтакте і Однокласники