Четверта сесія RDBS-2016: «Як рітейлу прожити 200 років»

Четверта сесія RDBS-2016: «Як рітейлу прожити 200 років»

25.11.2016 09:00
  611
Ukrainian Retail Association

Асоціація рітейлерів України продовжує представляти спікерів і модераторів IV Retail&Development Business Summit (RDBS-2016), який відбудеться вже 1 грудня в столичному готелі Premier Palace.

Темою четвертої сесія RDBS-2016 буде Long Live Retail – або «Як рытейлу прожити 200 років». Розпочнеться вона із презентації «Розвиток рітейлу в 2016 році і сучасний споживач» директора по роботі з роздрібними мережами Nielsen Юрія Ліщука. В ході презентації будуть розглянуті тенденції і споживчі настрої на українському ринку FMCG, а саме:

– Динаміка розвитку роздрібної торгівлі FMCG в Україні;

– Що і де зараз готовий купувати споживач;

– На чому зараз економить споживач? Які психологічні установки споживача відносно покупок, грошей, витрат;

– Вплив цінового чинника на вибір товару і місця покупок;

– Ставлення споживачів до брендів та до товарів ВТМ.

Відразу після презентації стартує панельна дискусія, модератором якої виступить засновник компанії Sicore Ігор Степанов, а учасниками – топ-менеджери «компаній-довгожителів» українського ринку рітейлу: генеральний директор Спортмастер (20 років в Україні) Ігор Чернов, виконавчий директор АЛЛО (18 років) Валерій Золотухін, генеральний директор ДЕКА (23 роки) Володимир Деканенко, генеральний директор Arber Group (26 років) Вадим Золотаревський.

sessiya-4

 

В ході вступу до панельної дискусії Ігор Степанов розповість про одну з найстаріших мереж чоловічого одягу в світі – Brooks Brothers, якій в цьому році виповнилося 198 років. Ключове питання, на яке спробують відповісти учасники заходу: що привело Brooks Brothers до довгострокового успіху і які фундаментальні аспекти варто закласти українським рітейлерам в своїх компаніях?

В ході панельної дискусії експерти також обговорять такі питання:

1) Як залишатися на плаву в період постійних змін;

2) Ефективна взаємодія з клієнтами;

3) Емоції, як чинник налагодження довірливих відносин зі споживачем.

Нагадаємо, IV Retail&Development Business Summit: «Трансформація рітейлу в новій реальності» відбудеться 1 грудня 2016 року в готелі Premier Palace в Києві. Захід збере понад 300 перших осіб компаній роздрібної торгівлі та девелопменту. В якості спікерів у саміті візьмуть участь 40 українських та іноземних ТОП-менеджерів і власників бізнесу.

Придбання квитків на IV Retail & Development Business Summit за посиланням

Контактна особа з питань партнерства та участі в саміті:

Оксана Приходько

Event Manager

+38 (063) 238 99 95

oksana.prykhodko@rau.com.ua

Читайте також —

 

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Компанія Consulting for Retail і мережа продуктових магазинів Фора розпочали партнерство в галузі управління торговим простором

Компанія Consulting for Retail і мережа продуктових магазинів Фора розпочали партнерство в галузі управління торговим простором

Компанія Consulting for Retail, що входить до міжнародної групи Atriny, і мережа продуктових магазинів Фора, що входить до складу Fozzy...
time icon  
  72
Усі новини ринку