Голова Асоціації ритейлерів України Андрій Жук виступив на Всесвітньому ритейл-конгресі у Парижі
Андрій Жук виступив на головній сцені заходу Workd Retail Congress і розповів про стан українського ритейлу, виклики та особливості роботи бізнесу в умовах повномасштабної війни.
Серед головних тез виступу:
- попри постійні ракетні обстріли український ритейл зростає;
- у порівнянні з довоєнною кількість відкритих торговельних точок (17 396) нинішня кількість працюючих магазинів більша на 4%. Враховуючи що в березні 2022 року не працювала майже третина торгових точок (29%), загальне відновлення за 22 місяці війни сягнуло 33%;
- успішні факти: міжнародні ритейлери, як H&M та Indetex відновили свою роботу; масштаби ритейлу LPP Sinsay – зросли;
- роздрібна торгівля в Україні виступає стратегічним центром стійкості та підтримки громадян під час кризових ситуацій;
- Асоціація ритейлерів України бере активну участь у вирішенні критичних питань національної продовольчої безпеки.
“Порівняно з довоєнною кількістю відкритих торгових точок (було 17 396), нинішня кількість працюючих магазинів на 4% більша (а це 18 134). Ці дані свідчать про те, що ми не тільки вижили, але й адаптували бізнес до нових реалій, український ритейл розвивається та зростає, незважаючи ні на що”, – йдеться у промові Андрія Жука.
Своїм виступом голова Асоціації відкрив сесію під назвою “Як почути голос роздрібної торгівлі: глобальні асоціації роздрібної торгівлі”.
У панельній дискусії також взяли участь світові лідери галузі:
- Жак Крейсель (FCD та FIRA);
- Хелена Дікінсон (Британський консорціум роздрібної торгівлі);
- Біджу Курієн (Асоціація ритейлерів Індії);
- Марк Баум (FMI – Асоціація харчової промисловості).
«Під час зустрічі та панельної дискусії, що проходили в закритому форматі, я мав можливість особисто поспілкуватися з керівниками профільних асоціацій найбільших світових економік. Це важливо для подальшого розвитку на всесвітній арені Українського ритейлу та просування товарів вироблених в Україні. Також це налагодження зв’язків для виходу нових міжнародних ритейлерів в Україну, які зараз ретельно розглядають цю можливість», – акцентував Андрій.
Лідери світових асоціацій роздрібної торгівлі говорили про стан глобального клімату для ритейлу та відносини з урядами, про складні умови, зважаючи на цьогорічні виборчі процеси у більшості країн світу, а також про відносини між галуззю та глобальними урядами.
Серед української делегації були присутні Тетяна Бурда, співзасновнця Invogue Fashion Group та Владислав Бурда, СЕО RedHead Family Corporation, а також Тетяна Карлова, CEO Invogue Fashion Group.
Щорічний конгрес збирає ключових лідерів галузі для обміну інноваційними ідеями та стратегіями. Участь Асоціації ритейлерів України у цьому заході підкреслює непохитну стійкість та здатність українського ритейлу розвиватися всупереч усім викликам.