9 квітня, Київ, офлайн: RAU Workshop: “Курс на e-commerce: перспективи для бізнесу та успішні кейси”

9 квітня, Київ, офлайн: RAU Workshop: “Курс на e-commerce: перспективи для бізнесу та успішні кейси”

01.04.2024 02:30
  868
rau

Асоціація ритейлерів України запрошує на RAU Workshop 2024 Курс на e-commerce: перспективи для бізнесу та успішні кейси”, який присвячений ключовим аспектам та новим горизонтам у сфері електронної комерції. 

Подія відбудеться 9 квітня у First Conference Hall, де зберуться провідні експерти та практики ритейлу для обговорення перспектив розвитку e-commerce, аналізу успішних кейсів та визначення основних тенденцій і орієнтирів на майбутнє.

Головні тези заходу:

  1. Основні напрацювання 2023 року: показники, досягнення, тенденції.
  2. Фокус у 2024 році: орієнтири на якісні чи кількісні показники.
  3. Успішні кейси – практичні результати.
  4. Динаміка та тенденції e-commerce по секторам ритейлу.

Подія доступна лише для членів і партнерів RAU

 

  • Дата: 9 квітня
  • Тривалість: 14:30 – 18:00 (реєстрація з 14:00)  
  • Місце проведення: м. Київ, вул. Хрещатик, 25 (First Conference Hall) / локація слугує укриттям.
  • Організатор: Retail Association of Ukraine
  • Умови участі: подія доступна лише для членів і партнерів RAU

 

Програма заходу

14:00 – 14:30 – Реєстрація. Вітальна  кава

14:30 – 15:00 – Павло Капелюшний, Head of Customer Success Promodo та Ольга Румянцева, СМО MauDau.

Презентація “Retention у фокусі: Як підняти LTV клієнтів”

Тези виступу:

  • RFM-аналіз;
  • побудова сегментів на основі задач бізнесу;
  • оптимізація взаємодії з клієнтом;
  • ефективна програма лояльності на основі RFM-аналізу;
  • прогнозування повторних покупок.

 

15:00 – 15:30 – Максим Федорук, Head of SEO Фокстрот 

Презентація: “Як змінюється пошукова видача Google. Наслідки для e-commerce”

Тези виступу: 

  • ​​Google Search’s Core Updates. Ключові зміни в ранжуванні сайтів; 
  • тренд на штучний інтелект: плюси та ризики; 
  • вплив омніканального маркетингу та поведінкових факторів на ранжування сайтів.

 

15:30 – 16:00 –  Владислав Зеленко, Head of Digital Marketing e-commerce Varus 

Презентація “Від першої покупки до постійного клієнта. Як переконатись, що маркетингова стратегія працює?”

Тези виступу: 

  • varus.ua у 2023 році; 
  • перший клієнт і постійний клієнт, в чому основні відмінності;
  • стратегії залучення і утримання клієнтів, які використовує varus.ua;
  • як переконатись, що маркетингові стратегії працюють.

 

16:00 – 16:30 – Кава-пауза. 

 

16:30 – 17:00 – Віталій Скрипченко, в.о. директора омніканального направлення Епіцентр

Презентація: “Еpicentrk.ua – стати ближче до покупця.  Центри видачі та поштомати”

Тези виступу: 

  • хто найбільше заробляє в онлайні?
  • результати експансії в 2023 та плани на 2024 рік.

 

17:00 – 17:30 Денис Рогачов, e-commerce Director MasterZoo 

Презентація: “Практичний кейс – Шлях від мультиканальності до омніканальності” 

Тези виступу:

  • як змінився онлайн ринок зоотоварів у 2023 році та позиції ключових гравців;
  • як уникнути ключових помилок у розвитку власного E-commerce;
  • якість омніканалності в компанії залежить від фокусу CEO;
  • омніканальність це довго і дорого.

17:30 – 18:00 – Нетворкінг за чашкою кави

Подія доступна лише для членів і партнерів RAU

 

Контактна особа з питань участі та реєстрації:

  • Наталя Підвишенна – клієнт-менеджерка Асоціації ритейлерів України
  • +380 50 313 74 53
  • n.pidvyshenna@rau.ua

До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  147
Усі новини ринку