Асоціація рітейлерів України запускає новий проект – RAU Analytics
Яка реальна відвідуваність найбільших ТРЦ України? Який виторг з квадратного метра у різних категорій рітейлу? Як формуються орендні ставки для магазинів в українських ТРЦ? Oбирайте теми для проведення глобальних аналітичних досліджень.
Асоціація рітейлерів України повідомляє про запуск чергового масштабного проекту: проведення періодичних аналітичних досліджень на найактуальніші для українського рітейлу та девелопменту теми.
Спільно з партнерами Асоціації кілька разів на рік ми будемо проводити глибокі дослідження ринку з використанням аналітичних інструментів і надавати компаніям сфери рітейлу, девелопменту, консультантам і фірмам сегмента в2в актуальну, корисну та об’єктивну інформацію.
Головні факти й тенденції, виявлені в ході дослідження, будуть опубліковані у відкритому доступі, а більш детальну інформацію можна буде отримати за додатковим запитом.
Щоб запропонувати учасникам ринку найбільш затребувану інформацію, просимо допомогти із визначенням теми першого дослідження. На даний момент ми розглядаємо кілька варіантів:
- відвідуваність найбільших ТРЦ України
- обороти ритейлерів України (непродуктові мережі)
- умови оренди в різних ТРЦ, порівняння принципів формування орендних ставок
- глобальний аналіз tenant-mix ТРЦ, наявність унікальних брендів і пропозицій
- конверсія в магазинах рітейлерів різних сфер діяльності
- виторг з торгового метра для рітейлерів різних сфер діяльності
- інше
Проголосувати за тему першого глобального аналітичного огляду можна за посиланням.
Кожен, хто проголосував отримує промо-код зі знижкою 10% на квитки на IV виставку індустрії рітейлу та девелопменту RAU Expo, яка пройде 2 і 3 квітня в Києві в НСК «Олімпійський».
Ваша думка дуже важлива для нас, тому також чекаємо на ваші побажання і рекомендації на e-mail news@rau.ua або i.zaitsev@rau.ua.
Читайте також –
Запрошуємо на найбільшу в Україні виставку індустрій рітейлу та девелопменту: RAU Expo – 2020