
Ідеальний баланс: історія компанії New Balance


Яка реальна відвідуваність найбільших ТРЦ України? Який виторг з квадратного метра у різних категорій рітейлу? Як формуються орендні ставки для магазинів в українських ТРЦ? Oбирайте теми для проведення глобальних аналітичних досліджень.
Асоціація рітейлерів України повідомляє про запуск чергового масштабного проекту: проведення періодичних аналітичних досліджень на найактуальніші для українського рітейлу та девелопменту теми.
Спільно з партнерами Асоціації кілька разів на рік ми будемо проводити глибокі дослідження ринку з використанням аналітичних інструментів і надавати компаніям сфери рітейлу, девелопменту, консультантам і фірмам сегмента в2в актуальну, корисну та об’єктивну інформацію.
Головні факти й тенденції, виявлені в ході дослідження, будуть опубліковані у відкритому доступі, а більш детальну інформацію можна буде отримати за додатковим запитом.
Щоб запропонувати учасникам ринку найбільш затребувану інформацію, просимо допомогти із визначенням теми першого дослідження. На даний момент ми розглядаємо кілька варіантів:
Ваша думка дуже важлива для нас, тому також чекаємо на ваші побажання і рекомендації на e-mail news@rau.ua або i.zaitsev@rau.ua.
Читайте також –
Запрошуємо на найбільшу в Україні виставку індустрій рітейлу та девелопменту: RAU Expo – 2020