Дорого яєчко до Христового дня: як збільшити продажі в передвеликодній період
Чотири надихаючі кампанії передвеликоднього e-mail-маркетингу.
Цей текст доступний також російською мовою
Великдень не за горами. Для людей це велике релігійне свято. Для бізнесу – привід збільшити продажі і заробити пару «плюсів» до лояльності з боку клієнтів. Estismail підготував чотири надихаючих історії передвеликоднього e-mail-маркетингу для Vc.ru. RAU публікує головне матеріалу.
Лайфхак #1: Пропонуйте знижки і щось більше
Хочеш збільшити маржу – давай більше знижок. На скільки знижки збільшують прибуток – маркетологи не діляться, вважаючи це секретною інформацією. Однак, згідно з середнім зрізом по e-mail-продажу європейських компаній – зростання значне, особливо в категорії товарів для дому, ювелірних прикрас, б’юті-товарів та одягу.
За словами маркетологів, продажі підвищили не стільки креативний дизайн і чіткий план розсилок, скільки надпропозиція: через повідомлення клієнти отримують більше, ніж знижку. Як це втілити в життя – яскраво показує святкова розсилка від інтернет-магазину косметики Strawberrynet:
Крім тематичної добірки товарів і знижок на них, Strawberrynet запропонував читачам щось більше: гру «полювання на яйце». Для клієнта це означає інтерес, азарт і можливість виграти приз, а для компанії – більше лідів на сайт, більше покупок і хороші взаємини з клієнтом.
Лайфхак #2: Вирішуйте актуальні проблеми читачів
Якщо людину щось турбує – вона шукає відповідь в Інтернеті. Те, що вона вводить в пошуковий рядок – фіксують пошуковики. Те, що збереглося в пам’яті у пошуковиків – легко дізнатися через додаткові сервіси. Як це застосувати на практиці? Також як сервіс з продажу квітів SunRose:
Передвеликоднє повідомлення несе корисну і застосовну на практиці інформацію. Це не продажна розсилка: тут немає call-to-action або запрошуючих червоних знижок. Це приклад стратегічного e-mail-маркетингу, розрахованого на збільшення лояльності клієнта.
Ще один приклад повідомлення-для-лояльності – святкова розсилка від Marks&Ѕрепсег. Вона цікава тим, що маркетологи пішли простим шляхом: не створювали унікальний контент, а запропонували тематичну добірку з Pinterest:
Лайфхак #3. Дивуйте новими трендами
Хіт e-mail-маркетингу останніх років – використання відео і гіфок в тілі листа. Динаміка в повідомленні виглядає незвично, і сприймається більше як розвага, ніж продаж:
Тим не менш, це листи, націлені на продажі. За рахунок «радісного» оформлення, читач сприймає покупку як гру. Залучений в процес, він охочіше погоджується на угоду: крім товару клієнт готовий платити за надані емоції.
Лайфхак #4: Продумайте святковий дизайн заздалегідь
Якщо святкового шаблону для розсилок у вас немає – не біда, його можна легко зробити в блочному конструкторі макетів. Або дотримуватися суворого брендового варіанту, як, наприклад, магазин виробів з шоколаду Hotel Chocolate:
По суті, це ідеальний передвеликодній лист. Він містить яскравий святковий акцент (шоколадні яйця), ясна комерційну пропозицію (знижка 15%), заклик до дії (SHOP NOW – купити зараз) і контакти магазину. Це ідеальна формула добротного класичного святкового письма. Якщо в поспіху на креатив не вистачає сил – сміливо використовуйте цю формулу. Вона перевірена і конверсійна.
У святковій розсилці велике значення має дизайн. Навіть більше, ніж контент. Те, як оформлено повідомлення, які акценти в ньому розставлені – більше впливає на рішення про купівлю, ніж слова, якими все описано. Здається, що для створення продаючої картинки потрібен дизайнер. Іноді це так. Але в більшості випадків можна обійтися своїми силами – використовувати можливості e-mail-сервісу. По суті, відмінну святкову розсилку можна зробити всього за 10 хвилин.
Читайте також –
E-commerce-персоналізація: як налаштувати рекомендації, які “працюють”