Останні призначення в ритейлі і не тільки: Intertop Ukraine, Київстар, Rakuten Viber в Україні, Philip Morris Україна, IKEA в Україні

Останні призначення в ритейлі і не тільки: Intertop Ukraine, Київстар, Rakuten Viber в Україні, Philip Morris Україна, IKEA в Україні

01.05.2024 09:00
  1948
Дарія Осіїк

Які зміни відбулися за останні місяці на топ-посадах українських і світових компаній сфер ритейлу та суміжних галузей, хто змінив посаду, а хто пішов на підвищення.

Intertop Ukraine

З квітня цього року керівником бренд-маркетингу мережі Intertop Ukraine став Антон Бокий, який до цього обіймав в компанії посаду керівника напряму PR, соціальних мереж та колаборацій. 

Про це він повідомив на своїй сторінці у Facebook: “Думаю сьогодні чудовий день, щоб оновити цю сторінку. Час нових викликів, нових досягнень та ще більшої роботи! Три місяці, а якщо більш точно, то шість місяців тому почали трансформацію. Якщо стоїш на місці, то регресуєш, а це не про Intertop Ukraine. Будемо продовжувати закохувати в Intertop та роздрібні мережі, зростати з нашими партнерами маркетплейс, розповідати про одяг (і не тільки), створювати особливі комунікації та підтримувати українське”, – написав він.

Київстар

Найбільший український оператор мобільного зв’язку Київстар призначив директоркою із корпоративних зв’язків Олесю Оленицьку.

До сфери її діяльності входитиме весь спектр внутрішніх і зовнішніх корпоративних комунікацій, зв’язки з медіа, а також напрям корпоративної соціальної відповідальності, йдеться в повідомленні.

Оленицька має досвід роботи в ритейлі, тютюновій галузі, державному секторі та журналістиці. Кар’єру починала в медіа, працювала у прес-службі Адміністрації президента України та прес-секретаркою депутатської групи у Верховній Раді.

Близько десяти років Оленицька працювала в компанії Philip Morris Україна, де пройшла шлях від фахівця до керівника відділу комунікацій та благодійної діяльності. У 2014 році Олеся Оленицька очолила напрямок корпоративних комунікацій та соціальної відповідальності німецького ритейлера Metro Україна, стала директором Government Relations and Public Affairs. Останні півроку  вона була директором GR і Public Affairs мережі мультимаркетів Аврора.

Нова директорка із корпоративних зв’язків Київстар повідомила, що основними завдання команди під її керівництвом є забезпечення ефективного управління репутацією, об’єднання людей довкола спільних цінностей та залучення їх до спільноти у проєктах допомоги суспільству та Україні.

“Київстар є не лише успішним і відповідальним бізнесом, а й частиною критичної інфраструктури, що забезпечує життєво необхідним зв’язком мільйони українців на фронті й у тилу, реалізує масштабні проєкти на підтримку ЗСУ, є великим платником податків і значним інвестором в економіку України”, – наголосила Оленицька.

Раніше повідомлялося, що з Київстар звільнилася директор з корпоративних зв’язків Ганна Захараш, яка працювала на посаді 7,5 років.

Rakuten Viber в Україні

Компанія Rakuten Viber вперше призначила регіонального директора в Україні, ним став Ілля Бошняков. Про це повідомила прес-служба Viber.

Бошняков очолив локальну команду та відповідатиме за адаптацію нових функцій для українського ринку та української діаспори користувачів у світі, а також за партнерства, маркетинг та комунікації в Україні. Раніше за ці активності відповідав віце-президент з глобального маркетингу та розвитку Rakuten Viber Атанас Райков з офісу в Софії, Болгарія. 

«Україна є однією з ключових країн для Rakuten Viber, і ми шукали лідера, який добре розуміє місцевий ринок та як наш продукт може найкраще відповідати йому. Ілля відповідатиме за локальні запуски нових продуктів і рішень, а також за те, щоб Україна отримувала всі нововведення від Rakuten Viber якомога швидше. Ми прискіпливо шукали потрібну людину, і тепер, коли Ілля нарешті до нас приєднався, ми плануємо значно розширювати нашу діяльність в Україні», – прокоментував нове призначення Атанас Райков.

«Я давно захоплююсь ідеєю Rakuten Viber, який спочатку зробив застосунок стандартом для багатьох аспектів щоденного життя, а тепер на цій основі побудував цілу екосистему з продуктів, контенту і сервісів. Я радий доєднатися до команди та разом працювати над рішеннями, які мають помітний позитивний ефект для користувачів, бізнесів і економіки в цілому», – прокоментував  своє призначення Ілля Бошняков.

Раніше Ілля протягом восьми років очолював технологічне медіа AIN.UA, в останні три роки запустив AIN.Capital, AIN.Business і Recruitika. До ЗМІ Ілля керував рекрутингом та HR у групі британських технологічних компаній, що охоплюють індустрії FinTech, GameDev, MarTech та ін.

Philip Morris Україна

Максим Носенко став новим директором з маркетингу Philip Morris Україна — повідомило видання MMR.

Раніше він працював у Kimberly-Clark і відповідав за розвиток бізнесу в Україні та на ринках Центральної Європи. За останні десять років Максим обіймав різні позиції в цій компанії — від бренд-менеджера до директора з маркетингу та онлайн продажів. Також він має досвід роботи у таких міжнародних компаніях, як Samsung, Kraft Foods та L’Oréal.

“Мені близькі цінності Philip Morris — компанії, що залишається надійним роботодавцем та потужним економічним партнером України. Зокрема, це підтверджується інвестиціями в нове виробництво, що незабаром відкриється на Львівщині. На новій позиції, в першу чергу, я ставлю перед собою завдання відновити лідерство в Україні та повернути частку ринку компанії у категорії сигаретних брендів”, – прокоментував своє призначення Максим Носенко.

IKEA в Україні

IKEA призначила нового директора в Україні. Ним став Юрій Приходько, який має понад 25 років професійного досвіду у наданні підтримки транснаціональним компаніям, які шукають можливості для розвитку в регіоні, а також широку експертизу в управлінні, зв’язках з органами державної влади та захисті ділових інтересів бізнесу. З 2017 року Юрій консультував IKEA у Південно-Східній Європі з питань розширення ринку та взаємодії із зацікавленими сторонами в Україні.

Основним фокусом уваги Юрія на новій посаді є зміцнення бренду ІКЕА в Україні та планування подальшого розвитку компанії на місцевому ринку. Хоча діяльність ІКЕА в Україні тимчасово призупинена, стійкий інтерес та амбіції компанії залишаються незмінними. 

“Відчуття дому є дуже важливим та дорогим для багатьох українців в наші дні. Довгострокова мета ІКЕА – створити краще повсякденне життя для багатьох людей – робить бренд найбільш актуальним і значущим для цього ринку. Для мене велика радість і честь приєднатися до місцевої команди з 336 співробітників та очолити її, щоб разом планувати майбутнє ІКЕА в Україні”, – зазначив Юрій Приходько.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку