ПриватБанк запроваджує новий тариф для інтернет-магазинів

ПриватБанк запроваджує новий тариф для інтернет-магазинів

29.12.2016 09:00
  883
Ukrainian Retail Association

Тепер комісія з торгової точки при зарахуванні коштів для методу оплати Приват24 в LiqPay становитиме 1% (мінімальний тариф – 3 гривні).

Як повідомила RAU прес-служба банку, новий тариф діятиме при сплаті зарплатними, соціальними або будь-якими іншими картами для виплат ПриватБанку.

«Значне зниженням банком тарифів інтернет-еквайрингу дасть поштовх подальшому розвитку самого ринку e-commerce, оскільки зараз онлайн-еквайринг виявляється навіть вигіднішим, ніж прийом оплати за картками на касі офлайн-магазину, – коментує керівник ЦЕБ ПриватБанку Сергій Харитич. – У першу чергу нові тарифи будуть цікаві мерчантам, що працюють в сегменті електроніки і побутової техніки, одягу, особливо в період передноворічного ажіотажу».

За інформацією ПриватБанку, стандартний тариф при сплаті картками покупок в інтернет-магазинах через сервіс LiqPay становить 2,75%. Онлайн-еквайрингом від Приватбанку на сьогодні користуються понад 7 000 українських інтернет-магазинів.

Читайте також –

Цифровий рік: успіхи і невдачі в українському e-commerce за 2016-й


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Чарівний ліс: як виглядає та що пропонує розважальний центр Epiland у першому повноцінному ТРЦ Епіцентр та які орендарі ще відкрилися (фоторепортаж)

Чарівний ліс: як виглядає та що пропонує розважальний центр Epiland у першому повноцінному ТРЦ Епіцентр та які орендарі ще відкрилися (фоторепортаж)

Компанія вперше об’єднала в своєму об’єкті у Чабанах під Києвом розваги, фуд-корт, власні формати shop-in shop-та магазини...
time icon  
  475
Усі новини ринку