Повна програма першого дня RAU Expo 2025

Повна програма першого дня RAU Expo 2025

1 день тому
  556
Іван Зайцев

У ці дні, 11 та 12 червня, в Києві відбувається наймасштабніша подія року в ритейлі, девелопменті та суміжних галузях: виставка RAU Expo 2025. Більше 50 експонентів, 2 конференц-зали, більше 80 топ-спікерів, нетворкінг і живе спілкуванння з колегами. Презентуємо повну програму першого дня заходу.

Конференц-зала 1

Сесія №1

10:00 – 12:00 “Новітні ритейл-формати”

10:00 – 10:20

Сергій Федоровічев, операційний директор Aucha . Презентація: “Французький рецепт мультиформатності від Auchan Україна”

Тези виступу:
• як побудувати зручну екосистему для сучасного споживача;
• про оздоровлення та перший Auchan Outlet;
• як гіпермаркети стають платформою для масштабування бізнесу.

10:20 – 10:40

Марина Остапенко, директорка з маркетингу KIMS. Презентація, «Вихід KIMS на Європейський ринок»

Тези виступу:
• формування стратегії виходу на новий ринок;
• запуск виробництва та п’яти приймальних пунктів;
• ребрендинг та перепакування франчайзингової моделі.

10:40 – 11:00

Марія Бабчук, керівниця відділу маркетингу Eva Beauty, презентація: «Роль фізичного магазину в епоху омніканального ритейлу: досвід Eva Beauty”

Тези виступу:
• трансформація офлайн магазинів: від торгової точки до простору емоційного зв’язку з брендом;
• зміна поведінки споживача під впливом цифровізації: фізичний магазин як інструментом формування попиту в цифрових каналах;
• омніканальність як стратегія та нові KPI офлайну.

11:00 – 11:20

Максим Пятаков, начальник управління непаливних продажів Ukrnafta. Презентація, “Оновлення форматів мережі АЗК Ukrnafta для покращення клієнтського досвіду”

Тези виступу:
• найбільша національна мережа АЗК Ukrnafta реформується і оновлюється. Сучасні формати, нові магазини, новий клієнтський досвід;
• чому оновлювати рітейл важливо для покращення клієнтського досвіду. На прикладі Ukrnafta;
• як запустити успішні партнерства та колаборації, коли від тебе цього ніхто не очікує.

11:20 – 11:40

Іван Тимченко, комерційний директор Checkbox та Світлана Гончаренко, керівниця відділу експлуатації Intertop Україна. Презентація: “Checkbox x Intertop: Як ПРРО допомагає ритейлеру економити, масштабуватися та підкорювати серця клієнтів”

Тези виступу:
• скільки Intertop зекономив завдяки ПРРО та діджиталізації чеку;
• як Checkbox допомагає Intertop будувати міцніші відносини з покупцями;
• NPS 2.0: Вимірюємо реальну лояльність клієнтів через фіскальний чек.

11:40 – 12:00 – спікер і тема уточнюються

Галина Лакіш, комерційна директорка, компанія LEV Development. Презентація: «Мультиформат у фокусі: ритейл як рушій нових девелоперських моделей, на прикладі ТРЦ The Win

Тези виступу:
• ТРЦ як мультифункціональний хаб майбутнього;
• точка тяжіння: як ТРЦ перетворюється на центр життя;
• ТРЦ у середовищі урбан процесів: де перетинаються споживання і зміст

Конференц-зала №2

Сесія №1

10:00 – 12:00 “Аналітика. Тенденції розвитку ринку ритейлу, вектори, ключові маркери 2024-2025”

10:00 – 10:15

Яна Єрмакова, керівниця відділу аналітики Retail Association of Ukraine, презентація: “Макроогляд ринку ритейлу”

Тези виступу:
• як війна змінює географію ритейлу, динаміка розвитку галузі, кількість працюючих і закритих об’єктів торгівлі в розрізі регіонів;
• обороти торговельних мереж та суми сплачених податків, рейтинги компаній по ключових показниках;
• військова та гуманітарна допомога від українського ритейлу.

10:15 – 10:30

Катерина Машошина, старша інсайт-аналітикиня Nielsen (FMCG), презентація: “Динаміка сектору FMCG: food, non-food, drogerie”

Тези виступу:
• динаміка ринку FMCG, зміна структури продажів в обсягах та гривнях, рівень інфляції в Україні та Європі;
• зміни у пріоритетах споживачів в українському та європейському ритейлі, та що спонукає до покупок на ринку FMCG;
• чи обмежують українці список категорій для покупки, чи скорочують обсяги покупок до базових, чи віддають більше перевагу промо?
• приватні торгові марки в українському та європейському ритейлі. Чи набирають обертів, динаміка попиту.

10:30 – 10:45

Світлана Орзул, керівниця відділу по роботі з ритейлом Nielsen (Electronics), презентація: “Динаміка сектору техніки та електроніки”

Тези виступу:
• динаміка ринку TCG в Україні, трансформація та адаптація;
• динаміка продажів за типом дистрибуції, частки онлайн\офлайн продажів за секторами;
• особливості сезонної динаміки продажів. Чорна п’ятниця – час для преміуму. Динаміка частки високого сезону;
• тренди брендів, цінова динаміка та знижковий тиск.

10:45 – 11:00

Ярослав Старовойтенко, президент Нафтогазової асоціації, презентація: “Динаміка паливного сектору АЗС”

Тези виступу:
• обороти ринку палива в 2024, та сума сплачених податків на 1 л пального;
• ТОР-10 ключових паливних ритейлерів за оборотом, та їх частки в загальному обороті ринку;
• “сірий” ринок палива, масштаби та географія розташування в розрізі регіонів. Антирейтинг за кількістю нелегальних АЗС;
• середній обсяг продажів “сірого” ринку, якщо б цей обсяг взяли б на себе “білі” оператори і сплатили податки, який потенційно додатковий дохід могла б отримати держава.

11:00 – 11:40 – панельна дискусія

“Виклики сьогодення: “сірий” бізнес; зниження цін та маркетингові контракти; державне регулювання”

Ключові питання:
• як саме “сірі” гравці обходять правила? І що має зробити держава для скорочення “сірого” ринку?
• як “сірий” ринок впливає на ціноутворення?
• як перезапускаються механізми знижок, акцій і комунікації з постачальниками?
• експансія у малих населених пунктах: соціальна місія чи бізнесова стратегія?
• як доступність формує лояльність і стратегічну перевагу в регіонах?

Експерти:
Олексій Зозуля, СЕО Фокстрот
Артем Ретін, заступник генерального директора з розвитку бізнесу, Аптека 911
Василь Дмитрів, віце-президент з маркетингу ОKKO

Модератор: Яна Єрмакова, керівниця відділу аналітики Retail Association of Ukraine

11:40 – 12:00

Юлія Подолянко, Chief Marketing Officer, Viatec. Презентація: “Безпека ритейлу як джерело аналітики: дані, що формують нову географію продажів”

Тези виступу:
• як підрахунок відвідувачів допомагає оцінювати ефективність форматів і зон торгівлі;
• відеоаналітика як драйвер зростання середнього чека та оптимізації обслуговування;
• єдина цифрова інфраструктура для швидкої адаптації магазинів до змін споживчої поведінки.

12:00 – 12:30 Кава-брейк

Конференц-зала №1

Сесія №2

12:30 – 14:00 «Регуляторна політика та детінізація: як бізнесу та державі перейти до якісного партнерства»

12:30 – 14:00 – панельна дискусія

У фокусі дискусії — сучасна регуляторна політика та детінізація економіки як основа сталого розвитку бізнесу в Україні. Представники держави та провідні компанії обговорять шляхи до формування прозорого, зрозумілого та передбачуваного середовища, яке сприятиме зміцненню довіри, партнерства та чесної конкуренції на ринку.

Питання до обговорення:
• яким має бути сучасне регуляторне середовище для стимулювання розвитку бізнесу в Україні?
• як бізнес і держава можуть ефективно взаємодіяти для досягнення спільної мети — детінізації економіки?
• які кроки потрібні для формування прозорих, зрозумілих та передбачуваних правил гри для всіх учасників ринку?

Експерти:
Леся Карнаух, перший заступник голови Державної податкової служби України
Циборт Олександр, заступник міністра економіки України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації
Сергій Перхун, в. о. директора Бюро економічної безпеки України
⁠Сергій Ткачук, голова Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Олег Гетман, координатор експертних груп Економічної експертної платформи
Інна Бойчук, директорка з корпоративних питань мережі мультимаркетів Аврора
Сергій Бадрітдінов, CEO Intertop Ukraine

Модератор: Олексій Француз, керівник відділу Government Relations RAU

Конференц-зала №2

Сесія №2

12:30 – 14:30 “Рішення та інновації для бізнесу. Блок 1”

12:30 – 12:50

Марія Панченко, Transformation Director Аврора. Презентація: «Трансформація як зміна мислення. Основні виклики на шляху до трансформації бізнес-процесів»

Тези виступу:
• це не просто зміна процесів, а зміна мислення;
• переосмислення у бізнес-процесах;
• про зміну лідерської моделі;
• що таке MVP для сучасного бізнесу та як з цим працює команда Аврори;
• виклики на шляху до трансформації процесів.

12:50 – 13:10

Антон Скоков, керівник цифрових сервісів для бізнесу “Вчасно”, Ярослава Білан, генеральна директорка ТОВ «Фірмова мережа» Київхліб» та Сергій Мягков, директор департаменту із комунікаційних технологій ТОВ «Фірмова мережа» Київхліб».

Презентація: “Як цифрові інструменти підвищують ефективність торговельних мереж: досвід “Київхліб”

Тези виступу:
• цифровізація як відповідь на виклики: перехід працівників і постачальників в електронний формат з “Вчасно.EDI”;
• як ЕДО і КЕПи підвищують контроль та прозорість процесів у “Київхліб”;
• роль цифрових інструментів у розвитку нового формату магазинів з КСО;
• плани на майбутнє: впровадження електронних ТТН.

13:10 – 13:30

Борис Старинський, СЕО ABM Cloud. Презентація: “Технології & масштабування в ритейлі: що важливіше і з чого починати?”

Тези виступу:
• анатомія неефективності ритейлу: де найбільше «зливаються» гроші?
• як за допомогою технологій легко масштабувати ритейл;
• чому саме зараз час для радикальних змін.

13:30 – 13:50

Наталя Кутузова, операційна директорка Comfy. Презентація: “Діджиталізація роздрібу без ілюзій. Досвід Comfy”

Тези виступу:
• діджиталізація – це не кнопка, а шлях. Як вибудувати та пройти свій;
• головна мета цифрової трансформації мережі – швидкість транзакції. Приклади проєктів;
• як знайти синергію між мережею магазинів та e-commerce і сягнути 30+% онлайн-продажів.

13:50 – 14:10

Олександр Назарук, керівник відділу стратегічного розвитку корпоративних клієнтів, Київстар. Презентація: “Відчувати ринок: як дані замінюють інтуїцію в сучасному ритейлі”

Тези виступу:
• як аналітика допомагає у моніторингу цін;
• як оцінити потенціал ринку і вибір регіону для запуску нового продукту;
• тренд пошуку специфічних аудиторій: як з цим працювати (кейс пошуку сегменту споживачів халяль).

14:10 – 14:30

Артем Степанов, Product Owner SMART Decision HUB, експерт з прогнозної аналітики та роботи з даними. Презентація: “AI для бізнесу без меж: кросфункціональне застосування штучного інтелекту в ритейлі”

Тези виступу:
• AI-екосистема як міст між департаментами: як поєднати дані з різних департаментів для отримання інсайтів і покращення управлінських рішень;
• штучний інтелект в дії: розпізнавання документів, RFM-аналіз із перетоками клієнтів, прогнозування відтоку клієнтів, предиктивна аналітика стимулювання продажів – інструменти, які сьогодні покращують фінансові результати;
• AI-агенти підтримки на основі RAG: новий підхід до внутрішнього сервісу для співробітників і клієнтів з урахуванням специфіки бізнесу;
• динамічне ціноутворення, прогнозування попиту й рекомендаційні системи: як складні AI-моделі впливають на прибутковість й обслуговування в ритейлі;
• від ізольованих рішень до стратегічної трансформації: як побудувати єдину AI-архітектуру, що масштабовано працює на результат в усіх напрямках бізнесу.

14:30 – 15:30 Обідня перерва

Конференц-зала №1

Сесія №3

15:30 – 17:10 “Інструменти для збільшення продажів”

15:30 – 15:50

Тетяна Білошицька, директорка з маркетингу KFC. Презентація: “Фокус – сьогодення. Ціль – майбутнє”

Тези виступу:
• які критерії мають бути врахованими, щоб бренд успішно розвивався сьогодні;
• як планувати майбутнє під час невизначеності.

15:50 – 16:10

Олег Лєсов, CPO eSputnik та Олег Нікольський, маркетинг- директор Фокстрот, презентація: “Досвід Фокстрот: як збільшувати продажі в еру AI”

Тези виступу:
• історія впровадження інновацій для ритейлера Фокстрот;
• 70+ тригерів та 8 каналів комунікацій. Приклади і результати;
• інновації з АІ, що генерують додаткові продажі;
• реальні цифри і кейси, зібрані командою за 10 років.

16:10 – 16:30

Оксана Жук, Head of PPC агентства інтернет-маркетингу Webpromo. Презентація: «Масштабування зі смислом: як залучати нових клієнтів через розуміння своєї ЦА».

Тези виступу:
• один ринок — два підходи: чому масштабування не працює “по шаблону”;
• дані — серце масштабування: метрики, сегментація, інструменти;
• адаптація стратегії під аудиторію: секрет ефективності.

16:30 – 16:50

Віра Мєлєхова, керівниця департаменту зі стратегії та просування бренду Фора і Наталія Коротченко, лідерка команди з розвитку клієнтських проєктів Promodo. Презентація: “Сила SmartGEO: як обирати стратегії таргетингу для магазинів з фізичним розташуванням”.

Тези виступу:
• особливості ритейлу з великою кількістю магазинів;
• чому стандартного підходу було недостатньо? І як працювати з обмеженнями по гео;
• SmartGEO підхід — робота з KPI на збільшення гостей та продажів в офлайні;
• що далі: як масштабувати роботу з вдалими гіпотезами.

16:50 – 17:10

Дмитро Соколовський, співвласник Harvest. Презентація: “Маркетинг у теперішній час: антикризовий план не завжди працює”

Тези виступу:
• маркетинг і збут невідʼємні частини один одного;
• антикризові методи, які працювали раніше більше не працюють;
• маркетинг у війну – виклик для бізнесу.

17:10 – 17:30

Тетяна Матійко, директорка департаменту транзакційного бізнесу ПУМБ та Дмитро Хоптюк, керівник відділу діджитал-продакшену hutko. Презентація: “Еволюція одного підприємця або як продавати більше з ПУМБ та hutko”

Конференц-зала №2

Сесія №3

15:30 – 17:30 «Проєкти майбутнього в ритейлі та лідерство у воєнний час»

15:30 – 15:55

Микола Демченко, співвласник Clarity Project та один з ідеологів проєкту “Школа ритейлу”. Презентація проєкту “Школа ритейлу”

15:55 – 17:30 – панельна дискусія

Ключові питання:
• як освітня ініціатива допоможе вирішити проблему дефіциту кваліфікованих кадрів у ритейлі та загалом в Україні?
• яку роль відкриття філії американського університету може відіграти у формуванні майбутнього українського ритейлу та як це допоможе утримувати талановиту молодь у регіоні?
• які компетенції та навички стануть критично важливими для фахівців ритейлу в найближчі 5–10 років?
• глобальні тренди, які найбільше впливатимуть на бізнес у найближчі 5 років?
• як трансформується стратегія розвитку у контексті нових економічних та соціальних реалій?
• наскільки актуальне питання диверсифікації бізнесу для ритейлу? Чи краще зосередитися на ключовому напрямку і не розпорошувати увагу та ресурси?
• які технологічні інновації є найбільш перспективними для ритейлу?

Експерти:
Борис Марков, Co-Founder в INSPIRA business club
Руслан Шостак, президент корпорації TERWIN, засновник Eva, Varus
Ігор Хижняк, CEO Comfy
Сергій Магдич, заступник голови правління ПУМБ

Модератор: Андрій Жук, співзасновник та голова Retail Association of Ukraine

17:30 – кінець першого дня


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку