Як зробити для покупців і продавців повернення win-win

Як зробити для покупців і продавців повернення win-win

25.04.2019 08:05
  2456
Микола Маранчак

Як добре продумана політика повернення може перетворити поганий досвід клієнтів в позитивний результат для бізнесу.

Цей текст доступний також російською мовою
Read in English

Завдяки чіткій політиці повернення і обміну ці процеси з страхітливих перетворюються на можливості, що приносять нові прибутки і підвищують лояльність клієнтів, – пише Мері-Роуз Саттон в блозі маркетплейсу Shopify. EVO.business підготувала переклад матеріалу.

1. Підводні камені поганої політики повернення

Якщо повернення товару погано реалізовано, з часом скарги клієнтів можуть з’являтися в соціальних мережах, в сервісах відгуків – і відображатися в пошуку Google про компанії.

Погана система повернення починає негативно впливати на загальну репутацію бізнесу – це впливає і на зниження конверсії, і на пониження сайту в ранжируванні.

Обробка кожного повернення вручну і робота з клієнтами на індивідуальній основі також може бути дорогою і важкою для співробітників.

2. Користь добре реалізованої політики повернення

За даними UPS, 68% покупців перевіряють умови повернення перед здійсненням покупки. Ось чому багато інтернет-магазинів тепер рекламують безкоштовні, “прості», “безпроблемні” повернення та обміни, щоб підвищити конверсію та стимулювати покупки.

3. Налаштування політики повернення

Перший крок до налаштування системи обробки повернень та обмінів – формалізація політики компанії, необхідна для того, щоб можна було чітко донести її до клієнтів. Політика повинна охоплювати наступні основи:

    • Які предмети можна повернути;
    • Які предмети можна обміняти;
    • Які продукти є «остаточним продажем» (безповоротні, що не підлягають обміну);
    • Коли речі можна повернути або обміняти через 30, 60, 90 днів після покупки;
    • В якому стані можуть бути повернуті предмети;
    • Як ініціювати повернення або обмін (наприклад, адреса електронної пошти для контакту про це підсторінка сайту про повернення);
    • Логістика повернення.

Нижче наведено базовий шаблон політики повернення, який можна адаптувати під бізнес:

Якщо ви хочете повернути або обміняти своє замовлення з якої-небудь причини, ми тут, щоб допомогти! Ви можете повернути товар для отримання іншого товару або повернення своєї суми оплати.

  • Ми пропонуємо безкоштовне повернення або обмін протягом 30 днів з моменту отримання вами замовленого товару.

  • Зверніть увагу на наступні винятки з нашої політики повернення та обміну. Такі товари не можуть бути повернуті або обмінені: …

  • Повернуті товари повинні мати ярлики, повинні бути в оригінальній упаковці, не повинні мати видимих ознак зносу або використання.

  • Щоб ініціювати повернення або обмін, будь ласка, виконайте наступні кроки: …

  • Скільки часу займає отримання повернення грошей, заміни товару: …

  • Транспортні витрати в процесі повернення оплачує: …

  • Якщо товар повернуто, але виявився пошкодженим, ми чинимо так: …

  • Контакти, якщо у вас є додаткові питання: …

Стосовно транспортних витрат є нюанс: поширений спосіб заохочення обміну при поверненні – пропозиція інтернет-магазину сплатити вартість доставки повертається і нового товару, якщо клієнт погодиться обміняти товар замість повернення грошей.

4. Де розкрити політику повернення

Недостатньо мати чітко сформульовану політику повернення та обміну – потрібно переконатися, що клієнти бачать її перед покупкою. Навряд чи можна вирішити проблему з розчарованим клієнтом, який намагається повернути незворотний товар, якщо сказати йому, що він винен у тому, що не прочитав політику повернення.

Увімкніть посилання на політику повернення в декількох місцях:

    • Нижній колонтитул (футер) сайту
    • Сторінка поширених запитань
    • Всі сторінки товарів
    • Сторінка кошика
    • Сторінка замовлення, оплати

Написання чіткої політики повернення і регулярна її оптимізація для підвищення ефективності – потужний спосіб скоротити витрати і потенційно перетворити поганий досвід клієнтів в позитивний результат для вашого бізнесу.

Джерело: EVO.business

Читайте також

Гроші назад: як український e-commerce працює з поверненнями


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку