
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


У квітні охоплення найбільших гравців e-commerce, що входять в топ-25 найпопулярніших сайтів UAnet, знизилося.
В черговому щомісячному рейтингу найбільш популярних сайтів українського сегменту інтернету, складеному компанією TNS Ukraine, лідерство зберігає Google, а друге і третє місце за охопленням займають Youtube і ВКонтакте. Не було змін в минулому місяці і в першій десятці рейтингу. Що стосується представників сегмента e-commerce, представлених у топ-25, то в рейтинг традиційно увійшли Prom, Rozetka, Olx і Aliexpress.
Найвище місце в рейтингу з цих сайтів у Olx – сьоме, а найнижче у Aliexpress – 15-е. Варто відзначити, що охоплення усіх чотирьох сайтів в квітні скоротилося. Найбільше зниження спостерігалося у маркетплейса Prom.ua, охоплення якого зменшилося з 42,5% у березні до 38,6% за підсумками квітня. Це дозволило іншому найбільшому маркетплейсу країни – Rozetka.ua – повернути собі 11 позицію в рейтингу, втрачену місяцем раніше.
Читайте також –
Найпопулярніші сайти UAnet за березень: Prom.ua випередив Rozetka.ua