Зміни в Нова пошта: призначені директори двох нових департаментів
PR-департамент розділили на два підрозділи: департамент корпоративних комунікацій і департамент соціальних та іміджевих проектів.
Про це RAU повідомила прес-служба Нова пошта. Яніна Нестерчук очолила департамент корпоративних комунікацій. Лілія Загребельна, яка раніше обіймала посаду директора PR-департаменту, перейшла на позицію директора з соціальних та іміджевих проектів. «Компанія розвивається дуже швидко, і ми постійно розширюємо комунікацію із зовнішніми аудиторіями та нарощуємо кількість проектів. Завдань стало так багато, що ми вирішили розділити їх на два напрямки – корпоративних комунікацій та соціальних проектів. Для нас як лідера ринку важливо, щоб наш голос чув кожен», – говорить Олександр Бульба, СЕО компанії Нова пошта.
Яніна Нестерчук раніше працювала в Київстар і останній рік відповідала за комунікації перших осіб компанії та PR-підтримку проекту 4G.
Лілія Загребельна займала посаду PR-директора компанії з вересня 2015 року. Під її керівництвом PR-
департамент реалізував ряд успішних ініціатив – Школу бізнесу Нова пошта, напівмарафон в різних містах України; структурував і розвинув «Гуманітарну пошту України», проекти, спрямовані на допомогу реабілітації учасників АТО, популяризацію читання.
«Я пишаюся тим, що я є частиною такої компанії, як Нова пошта, і тим, що мої професійні компетенції допомагали успішно організовувати її PR-діяльність протягом цих майже трьох років. Попереду у нашої команди багато нових масштабних проектів і глобальні плани з розвитку поточних», – зазначила Лілія Загребельна.
Довідка. Нова пошта – національний лідер ринку експрес-доставки, що нараховує понад 2300 відділень по всій Україні. Тільки за 2017 рік компанія доставила близько 146 млн відправлень приватних і бізнес-клієнтів. За останні півроку компанія перерахувала в бюджет країни близько 1,5 млрд грн податків і зборів.
Читайте також –
Призначення в рітейлі: NOVUS, Алло, Lamoda, Multiplex, Metro та інші компанії