Останні призначення в ритейлі: Prostor, Comfy, McDonald’s, Varus.ua, Philip Morris International та

Останні призначення в ритейлі: Prostor, Comfy, McDonald’s, Varus.ua, Philip Morris International та

Сьогодні
  338
Дарія Осіїк

Які зміни відбулися за останній місяць у топ-менеджменті українських і міжнародних компаній сфер ритейлу та суміжних галузей: хто отримав нову посаду, змінив чи залишив компанію.

Prostor 

Команда Prostor посилилася новим лідером технологічного напрямку — до неї приєднався Дмитро Гетьман на посаду директора з інформаційних технологій. Його завдання — оновити технологічні процеси в компанії та вивести її цифрову систему на новий рівень стабільності, автоматизації та можливостей для зростання.

За плечима Дмитра понад 20 років досвіду в IT та більше 10 років в управлінні проєктами. Він має досвід як у розробці цифрових продуктів, так і в розширенні великих торгових мереж. Раніше Дмитро реалізовував складні проєкти з використанням штучного інтелекту та комп’ютерного зору, а також створював технології з нуля — від платформ для закупівель до систем постачання товарів. 

На новій посаді Дмитро зосередиться на глибокому вивченні технологічної основи компанії та аналізі поточних процесів. Серед його пріоритетів — побудова ефективної системи для швидкого та надійного впровадження оновлень, налагодження прозорого управління, а також вдосконалення роботи над продуктами компанії.

Comfy

У Comfy відбулися важливі зміни в команді топ-менеджменту. Новостворену посаду CRO зайняла Олена Мелещенко, а новим CFO призначено Ганну Демченко.

Олена Мелещенко працює в компанії Comfy 16 років. До призначення на посаду Chief Revenue Officer (директорки зі стратегічного розвитку та управління прибутковістю) вона очолювала фінансову дирекцію. За цей час компанія розвинула співпрацю з аудиторськими компаніями “Великої четвірки”, впровадила ERP-систему Microsoft Dynamics AX, успішно пройшла крізь виклики пандемії COVID-19 та повномасштабного вторгнення, а також  досягла рекордного річного виторгу у $1 млрд. На новій посаді Олена зосередиться на розвитку ключових напрямів зростання, підвищенні дохідності бізнесу та реалізації довгострокових ініціатив Comfy.

Ганна Демченко має понад 25 років досвіду у сфері фінансів. Вона пройшла кар’єрний шлях від бухгалтерки до керівниці різних фінансових функцій, топ-менеджерки в американській транснаціональній компанії Procter & Gamble в Україні. Очолювала фінансовий напрям австрійської страхової компанії UNIQA у Польщі на посаді віце-президентки правління. Була фінансовою директоркою в підрозділі швейцарської інноваційної фармацевтичної компанії Roche в Україні. З 2022 року очолювала фінансовий департамент у фармацевтичній компанії Дарниця. Від початку повномасштабного вторгнення Ганна очолила фінансову функцію Благодійної Фундації YellowBlueForce Foundation, і є наразі незалежною членкинею наглядової ради державного оператора тилу (ДОТ) при Міністерстві оборони України. Анна має досвід в розбудові функції стратегічного керування закупівлями, створення функції внутрішнього аудиту, контролю та комплаєнс. 2025 року увійшла до рейтингу топ-30 найкращих фінансових директорів найбільших компаній за версією видання Delo.ua.

Серед першочергових завдань Ганни Демченко в Comfy, разом зі зміцненням репутації прозорого та відповідального бізнесу — подальша розбудова фінансової функції компанії за міжнародними стандартами, розвиток функціоналу внутрішнього аудиту та контролю, планування та управління фінансами задля ефективного використання ресурсів, а також підтримка стратегічних напрямів розвитку компанії та продуктивна співпраця з інвесторами.

McDonald’s в Україні, Чехії та Словаччині

З 1 вересня Алеся Муджирі обіймає посаду Impact Lead McDonald’s на об’єднаному ринку України, Чехії та Словаччини. Призначення Алесі до лідерської команди в регіоні віддзеркалює прагнення McDonald’s посилювати свій позитивний вплив на бізнес та громади скрізь, де працюють ресторани мережі.

Функція Impact у «МакДональдз» відповідає за формування та реалізацію глобальної стратегії компанії у сферах сталого розвитку й соціальної відповідальності, взаємодії з органами влади, зв’язків із громадськістю, корпоративних комунікацій і кризового менеджменту. До цього напряму входять ініціативи у сферах боротьби зі змінами клімату, відповідального постачання, скорочення відходів, якості їжі, рівності та інклюзії на робочому місці, а також підтримка місцевих громад. На новій посаді Алеся втілюватиме пріоритети компанії в Україні, Чехії та Словаччині, перетворюючи глобальні стратегії на конкретні локальні дії, що сприяють довгостроковим позитивним змінам для людей, планети та громад, у яких працює McDonald’s.

Алеся має понад 15 років досвіду у сфері корпоративних комунікацій і сталого розвитку, зокрема в галузях FMCG та HoReCa. Останні три роки вона працювала в глобальній команді McDonald’s із питань сталого розвитку та соціального впливу, де координувала стратегічну взаємодію між різними ринками компанії. До цього Алеся очолювала корпоративні комунікації McDonald’s в Україні, обіймала керівні позиції у PepsiCo та провідній PR-агенції, а також долучалася до проєктів благодійної організації «Фундація Дім Рональда МакДональда». Тепер вона повертається з глобальної ролі до роботи на ринку, очолюючи функцію Impact в Україні, Чехії та Словаччині з глибоким розумінням контексту та цінним міжнародним досвідом.

Varus.ua

Валентина Комарова, яка раніше керувала маркетингом у Forbes Ukraine та Цитрус, з вересня обіймає посаду Chief Marketing Officer (CMO) e‑commerce та маркетплейсу varus.ua. У новій ролі вона відповідатиме за стратегічний розвиток маркетингової функції компанії, digital‑продуктів, омніканальних комунікацій та запуск ключових ініціатив.

У 2024-25 роках Валентина Комарова працювала CMO у Forbes Ukraine, де відповідала за розвиток бренду, digital‑продуктів, комунікацій та масштабних івентів. До цього понад 10 років керувала маркетингом у таких компаніях, як Цитрус, Usupso, Sadko, Softorg, набуваючи досвіду в омніканальному ритейлі, fashion‑ритейлі, FMCG та digital.

Валентина має сильну експертизу e побудові масштабних комунікацій, розвитку e‑commerce і digital‑продуктів, аналітиці та стратегіях зростання брендів.

На позиції СМО маркетплейсу varus.ua вона зосередиться на таких задачах як: 

  • розвиток e‑commerce і запуск нової моделі «їжа за підпискою»;
  • формування і масштабування відділу Customer Journey Management (CJM);
  • запуск маркетплейсу;
  • побудова омніканальної стратегії компанії;
  • посилення CRM та retention‑маркетингу;
  • зміцнення позицій varus.ua на ринку через технологічні сервіси та клієнтський досвід.

Philip Morris International

Компанія Philip Morris International (PMI) призначила Ларису Наконечну новою директоркою напрямку HR Філіп Морріс в Україні та Молдові. 

Лариса має понад 20 років досвіду у сфері управління талантами й організаційного розвитку в провідних міжнародних компаніях. До приходу в PMI вона працювала в Syngenta Group, Deloitte, EY, успішно реалізуючи HR-трансформації в Європі, на Близькому Сході, в Африці, Латинській Америці та США.

До призначення в Україні Лариса з 2021 року працювала у штаб-квартирі Philip Morris International у Швейцарії, де керувала програмою еволюції операційної моделі функції HR. Її лідерство дозволило компанії зміцнити HR-стратегії на глобальному рівні й адаптуватися до швидких і мінливих бізнес-викликів.

На новій посаді Лариса відповідатиме за трансформацію підходів до управління талантами та розвиток внутрішнього потенціалу української команди, щоб забезпечити сталий розвиток компанії в нинішніх реаліях.

Аврора

Наприкінці вересня Денис Піддубський оголосив про завершення своєї роботи в компанії Аврора Мультимаркет, де він відповідав за розвиток мережі в Дніпропетровській області. За неповний рік його роботи було відкрито 14 нових магазинів у регіоні, що межує з лінією фронту.

У своєму дописі у Facebook Піддубський назвав цей період “дивовижним, повністю польовим етапом”, насиченим новими викликами та нетиповими задачами: «Щасливі очі клієнтів, неймовірні люди, які в прифронтовій області продовжують будувати магазини, робити ремонти, керувати запусками, — це те, що надихає. Я вдячний команді та компанії Аврора за плідну співпрацю і доброзичливу внутрішню культуру».

Перед Авророю Денис Піддубський працював у компанії Flowers.ua, до цього два роки очолював напрямок розвитку мережі Аптека АНЦ, а ще раніше — дев’ять місяців був керівником розвитку у Varus, де займався регіональною експансією та розробкою нових інструментів для масштабування. Найдовший етап його кар’єри — понад 10 років у корпорації АТБ (2004–2014), де він пройшов шлях від аналітика до заступника директора напряму з розвитку. Після цього близько року працював директором з розвитку у мережі Брусничка, де провів реструктуризацію підрозділів та оновив методику оцінки об’єктів.

Піддубський поки не розкриває свої подальші професійні плани, але анонсує «новий шлях професійного та особистого розвитку». Очікується, що вже найближчим часом він поділиться деталями нового етапу своєї кар’єри.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку