
Фінансова директорка Eva Лілія Воленко визнана однією з найкращих CFO України


У 2016 році 59% користувачів OLX заходили на сервіс з мобільних пристроїв. Найчастіше купували електроніку, одяг, взуття й дитячі товари. При цьому 40% речей були у вжитку, 60% товарів у новому стані. Чверть усіх покупок здійснені в Київській області.
Як повідомила RAU прес-служба OLX, дані аналітиків платформи за результатами 2016 року свідчать про ріст відвідуваності майданчика, збільшення числа нових оголошень і закритих угод.
За минулий рік у сприйнятті українців OLX став стійко асоціюватися з онлайн-шопінгом. Як показало жовтневе дослідження GfK, онлайн-покупці обирають OLX першочергово для придбання найбільш затребуваних споживчих категорій – одягу, взуття, дитячих товарів.
За 2016 рік на ресурсі зареєструвалося 2,5 млн нових продавців. Відвідуваність OLX за рік виросла на 16%. У жовтні кількість переглядів сторінок перевищила 4 млрд. За оцінками аналітиків, щомісяця майданчиком користується більше 8 млн українців.
У 2016 році продавці OLX опублікували 52 млн нових оголошень. Це на 40% більше, ніж 2015 року. 60% оголошень пропонували вживані рачі, інші 40% – товари в новому стані. Вартість усіх представлених товарів та послуг склала 4,8 трильйона гривень. Найбільше оголошень стосувалося одягу, взуття, товарів для краси та здоров’я – 26% від загального числа пропозицій. Активно продавали також дитячі товари й електроніку.
Купували найчастіше те ж, що й продавали – споживчі товари та електроніку. У споживчих категоріях з допомогою OLX було закрито біля 14 млн угод.
Чверть продажів відбулося в Київській області. Активно купували також у Дніпропетровській (11% від усіх закрити угод), Харківській (10%), Одеській (7%), Донецькій (6%) та Львівській (5%) областях.
У 2016 році відбулася зміна з точки зору платформ, з яких користувалися OLX. Якщо 2015 року з десктопу на OLX заходили 50% користувачів, то в 2016 році – 41%. Більше половини українців користувалися сервісом з мобільних пристроїв, переважно з допомогою мобільного додатка OLX: 20% відвідувань прийшлося на мобільну версію сервісу, і 39% – на мобільний додаток.
Кількість завантажень мобільного додатка OLX на кінець 2016 року становила майже 9 млн: Android – понад 6,6 млн завантажень; iOS – більше 2,2 млн; Windows Phone – 6200.
Довідка. OLX – сервіс оголошень. Українська база майданчика нараховує понад 12 млн оголошень і щомісяця поповнюється більш ніж на 3 млн нових пропозицій. У середньому нове оголошення публікується кожну секунду. Ресурс входить в топ-10 найпопулярніших сайтів серед українців за даними компанії Gemius (Fusion панель, листопад 2016). Кожен другий інтернет-користувач з України відвідує сервіс щонайменше один раз на місяць.
Шопоголіки пішли по світу: третину онлайн-покупок українці роблять за кордоном