
15 років розвитку та сотні позицій у портфелі: як напрям ВТМ розвивають в мережі Рукавичка
У мережі супермаркетів Рукавичка напрям власних торгових марок — це не просто інструмент оптимізації асортименту чи...


Олег Вереїтін приступив до виконання своїх обов’язків в Citrus.ua з 15 березня.
«Основним моїм завданням на новій посаді буде розвиток онлайн-просування інтернет-магазину Citrus.ua», – уточнив Вереїтін в коментарі rau.ua.
До переходу в Citrus.ua він обіймав посаду голови служби інтернет-маркетингу Ельдорадо, де пропрацював більше року. До цього Олег був начальником служби інтернет-маркетингу в компанії Фокстрот.
Нагадаємо, раніше стало відомо, що директор з маркетингу Citrus Віктор Шолошенко, який займав посаду останні шість років, піде з компанії з 1 травня 2017 року.
Читайте також –
Призначення в рітейлі: головні зміни в топ-менеджменті українських компаній за лютий