Оксана Середюк, Mafia, Casta та інші: Бізнес – це продовження його власника

Оксана Середюк, Mafia, Casta та інші: Бізнес – це продовження його власника

07.10.2020 07:45
  719
Іван Зайцев

Співвласниця ресторанного холдингу, куди входять відразу кілька популярних серед українців мереж закладів (Mafia, Casta, BAO, NAM, Geogia тощо) про те, як прийшла в бізнес, завдяки чому зуміла домогтися успіху, та як ресторанний бізнес виживає в епоху коронакризи.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Імена Тараса й Оксани Середюк добре знайомі українським поціновувачам ресторанної їжі. Подружжя реалізували цілий ряд знакових для вітчизняного ринку ресторанних проектів. Серед них: мережі Mafia, Catsa та Georgia, ресторани паназиатской кухні BAO і NAM, Якіторія, Brilliant Bar та інші. В інтерв’ю виданню НВ Оксана Середюк розповіла про своє секрет успіху та побудову бізнесу. RAU вибрала найцікавіші тези бесіди.

Про навчання та бізнес

За життя я – фанат навчання. У свій час хотіла вступати до аспірантури, але прийняла рішення піти в бізнес і повідомила про це науковому керівнику так: “Піду ненадовго в бізнес, зароблю грошей і повернуся в науку”. На що він відповів: “Запам’ятай, якщо ти підеш в бізнес, в науку вже не повернешся ніколи”. Так і сталося. Проте, я отримала другу освіту в Національному юридичному університеті ім. Ярослава Мудрого на судово-прокурорському факультеті. Звичайно, це стало у нагоді в бізнесі. Вважаю, що знання того, як захищати свої права, має бути у кожного підприємця.

Про шляху до мрії

Коли ми стали зустрічатися з моїм майбутнім чоловіком Тарасом Середюк, він якось сказав: “Хочу годувати велику кількість людей”. Ми тоді ще не розуміли, як це можна здійснити. У Тараса військова освіта, у мене – педагогічна. Коли ми стали сім’єю, прагнення передбачати очікування людини, яка поруч з тобою, і бути корисними у виконанні цих бажань, стало дуже важливим для нас обох. Думаю, з бажання зробити один одного щасливими все й почалося. Старт власного бізнесу відбувся в 2004 році – з покупки франшизи Potato House і Mama Maria Pizza в Харкові. Коли ми починали, я навіть не усвідомлювала, що реалізую ту саму мрію Тараса. Усвідомлення цього прийшло до мене буквально пару років тому. Штормило нас спочатку дуже сильно, але саме тоді ми на практиці засвоїли зміст фрази «Не важливо, скільки разів ти впадеш – важливо, скільки разів ти піднімешся».

Про пріоритети та цінності компанії

Пріоритети та цінності, на які ми спираємося: прагнення постійно навчатися, вміння знаходити людей, близьких нам по духу, й усвідомлене бажання працювати в команді щасливих людей. Ми сформували базові цінності та бачення своєї місії з тією командою, яка у нас утворилася до 2006 року, на дводенному тімбілдінгу. Досі продовжуємо слідувати цій програмі кожен день, і всі обрані цінності для нас рівнозначні: служіння, команда, лідерство, чесність, професіоналізм. Це і є наш стрижень. Наше служіння – приносити радість кожному нашому гостю, передбачаючи його очікування. Ми служимо нашій команді, команда служить нам, а все разом ми служимо нашим гостям. Це замкнене енергетичне коло, і я не знаю, як жити інакше.

Про кадри та команду

Ми – команда однодумців, яка вирощує своїх лідерів. Ми розлучаємося з людьми, якщо стикаємося з їх нечесністю, яка дуже ускладнює життя. Для нас цінний кожен співробітник, але, якщо людина хоче змінити місце роботи, – це його вибір. Правда, ми не приймаємо таких людей назад. Бувають рідкісні винятки, коли людина хоче спробувати щось нове в своєму житті, попереджає про це заздалегідь і чесно просить прийняти його назад. Якщо ти зібрав команду однодумців, і ви йдете вірним шляхом, у вас є стрижень, ви – сила. Така команда щасливих людей щаслива і в радості, і в горі.

Про розвиток навіть в кризу

Допомагає чітке планування всіх процесів в цифрах і датах, плюс контроль виконання завдань. І, природно, пряме та відкрите спілкування з колективом – регулярні онлайн-зустрічі для оптимізації процесів. Оскільки ми дуже ретельно і системно підходимо до вибору команди, нікому з наших співробітників не довелося пояснювати, чому ми повинні подбати не тільки про виживання самого бізнесу, а й допомогти оточуючим пережити цей складний кризовий час. Нас «вимкнули», грошей не було, були затримки зарплати в два тижні, але команда вірила, що ми пройдемо всі це разом. Допомагаючи в організації харчування для лікарів, наші офіціанти, наприклад, спокійно займалися доставкою їжі в лікарні на особистих велосипедах або автомобілях. Бізнес – це продовження його власника. Ми можемо або робити якісно, ​​або нічого не робити. Тому повинні чітко розуміти цільову аудиторію того чи іншого нашого закладу. А ще точно знати, чого хоче наш гість, і запропонувати йому це. Головне – дати гостю більше, ніж він очікує, в дусі «Я отримав більше, ніж заплатив».

Про майбутнє ресторанного бізнесу

Ресторанний бізнес був, є і буде, тому що на нього є запит в суспільстві. Завжди будуть люди, які насолоджуються створеною у закладі атмосферою та цінують смачну їжу. Франчайзинг – перспективний розвиток нашого бізнесу. Ми не тільки любимо вчитися, але й отримуємо задоволення від того, що у нас є відмінні учні. Це і є справжній розвиток і рух вперед.

Читайте також – https://rau.ua/novyni/taras-oksana-seredyuk-mafia/


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку