
Varus підпише договір з ЄБРР щодо фінансування розширення мережі


Територія мінімальних цін розпочала рестайлінг своїх магазинів, мережа сімейно-розважальних комплексів Fly Kids розвиває новий формат – outlet, український преміальний бренд Alpaca відкрив перший офлайн магазин, Kiddisvit відсвяткував 27 років та інші новини.
У серпні дніпровська компанія Kiddisvit – один з найбільших продавців іграшок в Україні відсвяткувала 27 років. Вона була заснована в 1997 році братами Павлом і Дмитром Овчинніковими. У 2000-му компанія відкрила свій перший магазин іграшок та товарів для дітей Mikki, а зараз це мережа MYplay.
Kiddisvit – національний дистриб’ютор дитячих іграшок від кращих світових брендів. «27 років розширюємо горизонти, плануємо масштабно, мріємо сміливо. Попри умови невизначеності, продовжуємо наповнювати дитинство радістю, розвиватись, ставити амбітні цілі та досягати їх! Нам є куди зростати! Заради дітей, які народжуються та живуть в Україні», – написав на своїй сторінці у Facebook співзасновник та СЕО Павло Овчинников.
А 13 липня відкрився новий магазин ХІТових іграшок MYplay в ТРЦ Gulliver на четвертому поверсі. Ця точка стала 11-ю в мережі.
Директор мережі сімейно-розважальних комплексів Fly Kids Катерина Залозна в інтерв’ю для RAU розповіла, як виникла ідея створення ДРЦ в форматі outlet. Наразі мережа Fly Kids налічує 18 парків, з них три – Fly Kids Outlet, які розташовані у Києві, ТРЦ Караван Outlet (вул. Лугова, 12); Львові, ТРЦ King Cross Leopolis (Сокільники, вул. Стрийська 30); Одеса, ТРЦ Riviera (Фонтанка, вул. Південна дорога, 101 А). Fly Kids Outlet – це простір безмежних розваг за максимально доступною ціною. Тут діє постійна знижка 50% на дитячі квитки, тобто відвідати заклад можуть і родини з обмеженими доходами. Також додатково надається знижка 20% при замовленні дитячого свята, а саме знижені ціни на все меню та бар, сервірування та прикраси, анімаційні програми, шоу, майстер-класи, анімаційні пакетні пропозиції, додаткові послуги (аквагрим, гіпсові фігури тощо).
Парки не відрізняються нічим, окрім ціни. В мережі далі планують відкрити такі парки у всіх великих містах, де вже є класичні комплекси Fly Kids.
1 серпня відбулося відкриття оновленого магазину Будинок іграшок у Житомирі в ТРЦ Global. Магазин, що займає площу 332 кв. м, тепер пропонує своїм клієнтам понад 8000 артикулів товару, включаючи продукцію відомих світових брендів.
Новий формат магазину включає інноваційні рішення для зручності клієнтів, інтерактивні зони для дітей, а також широкі асортименти іграшок для різних вікових груп. Крім того, у магазині запроваджено нові можливості для зручного та швидкого обслуговування клієнтів. Відвідувачі можуть замовляти товари, яких фізично немає в магазині, через інтернет-магазин та скористатися сервісом click&collect. Це дозволяє замовити необхідні іграшки онлайн та забрати їх у зручний час безпосередньо в магазині. Також нагадаємо, 28 червня мережа Будинок іграшок відкрила свій перший магазин у місті Біла Церква площею 273 кв. м. Це перше відкриття нової торгової точки ритейлера у цьому році. Наразі мережа має 60 торгових точок у 21 місті України.
Наприкінці цього року у Києві в ТЦ Дніпровський на другому поверсі відкриється сімейний розважальний парк Fly Kids площею 2500 кв. м. Договір оренди був підписаний компанією UTG, про це йдеться на їх сайті. Найбільша частина площі буде відведена під ігрову зону, де розміститься близько 20 атракціонів та місця з гірками, лабіринтами, батутами й іншим спорядженням для ігор. Також, окрім найсучасніших дитячих атракціонів парк, має зони відпочинку для дорослих, зокрема, на території є ресторан з меню для дорослих ідітей.
В середині липня відкрився перший офлайн магазин преміального українського бренду Alpaca в столичному ТРЦ Gulliver на четвертому поверсі. В асортименті представлені ексклюзивні колекції одягу для дітей, виготовлені з найкращих натуральних матеріалів. Тут також є дитяча зона з розмальовками, книжками та треком з машинками.
Керівник відділу розвитку мережі магазинів для дітей Чудо острів Ігор Мороз розповів, як змінився ринок дитячих товарів в умовах війни та перспективи його розвитку: