Вигідний шопінг: огляд рітейлерів та ТРЦ, які працюють у форматі аутлетів

Вигідний шопінг: огляд рітейлерів та ТРЦ, які працюють у форматі аутлетів

16.11.2023 09:00
  2508
Дарія Осіїк

Аутлет — це магазин чи торговий центр, де протягом усього року продається товар з минулих колекцій різних брендів з великими знижками. Цей формат вже давно користується великою популярністю в США, Канаді та європейських країнах, але в Україні він почав набирати популярності лише в останні роки.

Зараз все більше українських мереж почали відкривати власні аутлети, також в Україні з’явились цілі аутлет-мережі та ТРЦ, які працюють у форматі аутлет 

На думку директора компанії UTG Євгенії Локтіонової, зараз аутлети є один з найперспективніших форматів торговельної нерухомості. Так, успішні західні рітейлери, зазвичай, на кожні десять класичних магазинів мають один магазин-аутлет, де розпродають свої минулі колекції, а також спеціальні колекції з великими знижками. 

Зараз аутлет стають все більш популярними через зростання вартості життя, що змушує людей заощаджувати, а також через світовий тренд на розумне споживання. Навіть у період економічних спадів та криз аутлет-магазин продовжують розвиватися, відповідаючи на запит покупців щодо ощадливого шопінгу. Редакція RAU зробила огляд аутлет-центрів та мереж, які мають у своєму складі магазини в аутлет-форматі.

ТРК Plaza sport outlet

Одним з перших ТРК, що працює у форматі аутлет є ТРК Plaza sport outlet, відкритий у 2006 році. Цей чотириповерховий дисконт-центр загальною площею 24 000 кв. м розташований на проспекті Степана Бандери, 20б у Києві та включає близько 30 магазинів. Також у ТРК є більярд, боулінг, ресторан, караоке-бар. Відкритий паркінг включає 180 машиномісць, внутрішній – 30. Також у ТРК Plaza sport outlet.

Цей ТРК пропонує відвідувачам спортивний одяг, взуття, екіпірування для будь-якої різновидності спорту, починаючи від баскетболу та футболу до йоги та пілатесу. Зокрема в торговому центрі знаходяться магазини таких брендів як Adidas, Nike, Reebok, Puma, Asics, New Balance, та інших.

Аутлет-містечко Мануфактура

З самого відкриття у форматі outlet працює аутлет-містечко Мануфактура, що з’явилось у 2013 році. 

Цей торговий комплекс виконаний у стилістиці північноєвропейських старовинних міст та знаходиться у селі Ходосівка (Київська область) за адресою: Обухівське шосе-2, будинок 2. Тут представлені колекції одягу та аксесуарів світових брендів з постійними знижками від 30 до 70%.

На території Мануфактури знаходиться понад 75 бутиків, де представлені такі бренди, як Armani Collezioni, Baldinini, Lagerfeld, Chloe, Dolce & Gabbana, Prada, Miu Miu, Tom Ford, Polo Ralph Lauren, Fendi, Lanvin, Saint Laurent, Brioni, Roberto Cavalli, Vivienne Westwood, Moncler, Cacharel та інші. Також тут є ресторани, кафе і кондитерські та ігровий майданчик для дітей. 

ТРЦ Караван Outlet

У грудні 2019 року після оновлення відкрився ТРЦ Караван. Всього за півроку DCH Infrastructure & Real Estate виконав роботу з оновлення внутрішнього простору, зміни конфігурації секцій, осучаснення екстер’єру будівлі та впорядкування прилеглої території. Але, найголовніше, змінилася концепція ТРЦ: Караван перейшов до роботи з магазинами у форматі аутлет.

Після реконструкції торгових галерей і офісного простору площа Караван Outlet становить близько 58 000 кв. м, яка включає в тому числі 15 000 кв. м торгових галерей, бізнес-центр, розважальну та фуд-зони. Загальна сума інвестицій в реконструкцію об’єкта склала близько $8 млн.

ТРЦ Караван Outlet став першим торгово-розважальним центром, який почав працювати, який спеціалізується виключно на розпродажах, даючи можливість операторам представити свої стокові колекції в одному торговому об’єкті.

Працює формат аутлет за принципом продажу залишків колекцій відомих брендів зі знижками від 30% до 70%. На окремі товари знижка може досягати 70-80%. Щоб проконтролювати дотримання цього принципу рітейлерами, в ТРЦ Караван вжили заходів. Договорами з орендарями зафіксовано діапазон знижок і частка асортименту товару зі знижками, представленого в магазинах. Для здійснення регулярного контролю організована служба внутрішнього аудиту.

ТЦ Promenada Center

У вересні минулого року стало відомо, один із перших торговельних центрів Києва Promenada Center, який працює з 2003 року, трансформується у спортивний аутлет-центр, представивши широкий асортимент товарів для активного життя. На двох рівнях площею 25 000 кв. м має розміститися 26 магазинів спортивного одягу, техніки та мілітарі. 

За словами директора компанії UTG Євгенії Локтіонової, у процесі реброкеріжду буде сформована повноцінна аутлетна зона: «На об’єкті вже багато років успішно предсталяють свої аутлет колекції такі оператори як Betty Barclay, Le rossy, Levis, SuperDry та інші. Завдяки тому, що на Лук’янівці більше немає магазинів такого формату, у цих операторів була висока конверсія. Тому було прийнято рішення максимально зосередитися на концепції аутлет-центра, доповнивши її широким асортиментом спортивних товарів, щоб мешканці центральної частини Києва мали змогу купувати уподобані товари за прийнятними цінами».

При цьому, за словами експерта, оновлення ТЦ Promenada Center буде виконуватися максимально м’яко як для відвідувачів, так і для його орендарів. «У процесі реброкериджу відбудеться м’яка зміна та доповнення операторів: спочатку заповнення вільних лотів, а потім релокація існуючих для того, щоб у такий складний час об’єкт продовжував функціонувати та як мінімум окупатися», — підкреслила вона.

G-Outlet 

Однією з перших аутлет-мереж Києва є fashion-рітейлер G-Outlet, який працює з 2013 року та нараховує зараз 11 магазинів та інтернет-магазин.

В торгових точках G-Outlet представлено величезний вибір одягу, взуття та аксесуарів європейських брендів зі знижками до 90% від їх звичайних роздрібних цін. G-Outlet має 80 000 учасників програми лояльності. Асортимент мережі нараховує 100 000 одиниць товару й він постійно оновлюється. 

Orange Club Outlet

Orange Club Outlet – це мережа аутлетів брендового одягу, взуття та аксесуарів з постійними знижками від 30 до 90%. Зараз мережа нараховує вісім магазинів — сім магазинів у Києві та один магазин у місті Бровари. 

Асортимент Orange Club Outlet нараховує понад 2000 моделей одягу від понад 100 різних брендів. Зокрема, в магазинах рітейлера можна знайти речі таких брендів як Mango, Bershka, Converse, Diesel, &Other Stories, Pull and Bear, Puma, s.Oliver, Scotch and Soda, Tommy Hilfiger, COS, Benson&Cherry, Vila, ICHI, WeSC та ін. 

Discounterra

Влітку цього року в Україні почала відкривати свої магазини міжнародна мережа аутлетів Discounterra, яка займається продажем жіночого, чоловічого та дитячого одягу, взуття та аксесуарів. В магазинах Discounterra можна придбати речі таких відомих брендів як H&M, Reserved, TopShop, Weekday, Sinsay, Mohito, Cropp, House, Defacto та Afound.

Зараз мережа має 11 магазинів у восьми містах Україні. Зокрема, торгові точки Discounterra є в київських ТЦ New Way, ТЦ Проспект, ТЦ РайОN та ТЦ Караван, у місті Бровари в ТЦ Термінал, у місті Бориспіль в ТЦ Аеромолл, в одеському ТЦ Панорама, в ЦУМ Луцьк, в Черкасах в Будинку торгівлі, в місті Дніпро в ТРК МОСТ-сіті та в місті Суми в ТЦ Мануфактура. 

Флагманський магазин мережі працює з жовтня цього року в ТРЦ Караван Outlet. Площа цієї торгової точки становить 652 кв. м.

 

До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку