Огляд новин в fashion-рітейлі: Respect, Tommy Hilfiger, Charme De Paris та інші
Які магазини одягу та взуття почали роботу останнім часом, і які бренди готуються до відриття.
Respect
У столичному торговому центрі Globus відкрився флагманський магазин взуттєвого бренду Respect. Інтер’єр магазину виконаний в новим фірмовому брендингу, його загальна площа склала 177,5 кв. м. Торгова точка розташувалася на першому поверсі ТЦ Globus.
Нагадаємо, мережа Respect представлена в Україні з 2004 року і налічує 11 брендових магазинів в різних областях країни.
Tommy Hilfiger
У дніпровському торгово-розважальному комплексі МОСТ-сіті відкрився магазин американського бренду Tommy Hilfiger. Торгова точка площею 225 кв. м розташувалася на першому рівні ТРК.
Таким чином, мережа магазинів Tommy Hilfiger в Україні зросла до 15 торгових об’єктів. Магазини Tommy Hilfiger в Україні розвиває компанія MD Group, яка також управляє мережами Walker, STEM, Oodji, Accessorize, G-Star, Diesel, Gant, Pepe Jeans та іншими.
ACTORS
Велика мережа салонів шкіри та хутра ACTORS відкрила нову торгову точку у львівському торгово-розважальному центрі Forum Lviv. Магазин площею близько 130 кв. м відкрився на другому поверсі ТРЦ.
За словами директора Forum Lviv Марини Нестеренко, магазин ACTORS стане відмінним доповненням до портфоліо орендарів ТРЦ, так як користується великою популярністю у споживачів завдяки широкому вибору моделей і демократичним цінам.
Територія мінімальних цін
Торгова мережа «Територія мінімальних цін» відкриває додатковий магазин в маркет молі Даринок. Торгова точка площею 3350 кв. м відкриється 1 липня в ЦЕХу #7. Тут буде представлено широкий асортимент одягу, взуття та аксесуарів для дорослих.
Перший магазин мережі в Даринку, площею близько 2000 кв. м, відкрився в маркет молі ще в 2012 році. Тепер його асортимент буде складатися виключно з дитячих товарів: одягу та іграшок.
Charme De Paris
Новий магазин жіночого одягу мережі Charme De Paris відкрився в торговому центрі Globus в Києві. Торгова точка площею 88,5 кв. м розмістилася на другому поверсі торгового центру. В асортименті магазину близько 500 моделей жіночих суконь виробництва Франції, Італії, України. Торгова точка французького оператора стала вже шостою в Києві.
Charme de Paris працює в середньому ціновому сегменті. Основним видом діяльності компанії є оптові поставки французького одягу в країни Європи і СНД. З 2016 Charme de Paris відкрила власне масштабне виробництво в Україні, яке стрімко розвивається і нарощує обсяги.
Читайте також –
Огляд новин FMCG: METRO Cash&Carry, Наш край, МОРЕ ПИВА та інші