Трипільські обрії: як виглядає та чим вирізняється новий ТЦ OBRIY Trypil (фотоогляд)

Трипільські обрії: як виглядає та чим вирізняється новий ТЦ OBRIY Trypil (фотоогляд)

Сьогодні
  265
Дарія Осіїк

Керуючий партнер компанії Retail.Pro Артем Ретін на своїй сторінці у Facebook зробив огляд ТЦ OBRIY Trypil, який працює у місті Українка, вул. Соснова, 5 (Київська область). RAU публікує головне з його допису.

ТЦ OBRIY Trypil побудовано у колаборації двох відомих девелоперських компаній – Building Development та Alterra Group.Площа комплексу – трохи більше 3500 кв. м.

ТРЦ вже працює, хоча оздоблювальні роботи на фасаді ще тривають. Назву ТЦ було трохи змінено порівняно з попередніми рендерами, але вона, як і раніше, відображає історію цієї місцевості.

Локація для ТЦ підібрана ідеально у місті. По-перше, ТЦ розташований у самому центрі, по-друге, має великий паркінг, а по-третє, навколо нього розташовані знакові рекреаційні зони – парк відпочинку з дитячою зоною, футбольне поле, каток і набережна з міським пляжем. Локація має ще один «теоретичний» бонус – можливість розширення комплексу та паркінгу. 

Торговий центр є майже стандартом сучасного комерційного будівництва: залізобетонний каркас, обшитий заводськими сендвіч-панелями та алюмінієвим фасадом, прикрашеним HPL-панелями під колір дерева. Цікавим елементом фасаду є декоративне мозаїчне панно та колони на тему трипільської культури, з якою тісно пов’язана історія міста. До розробки мозаїки власники залучали компанію Агромат.

Всередині комплекс виконаний у тому ж мінімалістичному дизайні, що й екстер’єр. Темний керамограніт, відкриті комунікації на стелі, загартоване скло та сучасне LED-освітлення — класичний «loft», хіба що бракує цегляних стін для повного комплекту. Дуже гарною ідеєю є встановлення вікон у стелі – сонячне світло додає затишку й приємно розслаблює очі. Думаю, що особливо це оцінив персонал комплексу, який проводить у приміщенні цілий день.

Продуктовим якорем комплексу є супермаркет Фора в сучасному форматі з оновленим дизайном та асортиментом.

Також у ТЦ вже відкрилися такі мережеві магазини, як Sinsay, Eva, Копійочка, MasterZoo, УкрЗолото, Vodafone, ANDI, Аптека Доброго дня, фастфуд IQ-Pizza та кілька локальних операторів. Готується до відкриття магазин одягу Famo, хоча щодо його успішності в цій локації є певні сумніви. Можливо у пул орендарів у цьому ТРЦ краще вписався б дитячий магазин, точка видачі Rozetka або Епіцентр. Та з часом і після кількох ефективних ротацій орендарів, відвідувачі зможуть закривати всі свої щоденні потреби в одному місці.

Загалом експерт оцінює ТЦ позитивно. За його словами, дуже схожу концепцію має ТРЦ Терикон у м. Першотравенськ (дніпропетровська область). Проте є й деякі зауваження.

За технічної та фінансової можливості було б доцільно будувати комплекс у більшому форматі. Все ж таки, деяких важливих груп товарів не вистачає. А за рахунок більшої різноманітності орендарів збільшується синергія та відвідуваність комплексу. Якщо не було можливості збільшити площу першого поверху, то можна було будувати ТЦ у два рівні з використанням ескалаторів та ліфту. Певний пул орендарів із задоволенням обирає розміщення магазинів на другому поверсі через більш лояльні фінансові умови, при цьому загальна окупність проєкту покращується шляхом нижчої собівартості квадратного метра.

Для такого типу ТРЦ краще обирати схему з двома центральними входами та П-подібними коридорами. Це зручніший спосіб планування ТЦ, який дозволяє створити більшу кількість невеликих магазинів, що завжди затребувані. Персоналу та клієнтам така схема набагато зручніша.

Не доцільно робити окремий вхід з фасаду для великих орендарів, натомість краще було б спрямувати увесь трафік усередину торгового комплексу.

Великою перевагою було б перенесення відділення Нова пошта до ТЦ, якби власники змогли про це домовитись, адже ця мережа є дуже потужним магнітом і важливим індикатором якості всього пулу орендарів для інших мереж. Хоча у цій конкретній ситуації домовитися було б дуже складно, оскільки Нова пошта вже має неподалік велике сучасне відділення. 

З незначного, але важливого – краще було б прибрати кіоск із виготовлення ключів з тамбура центрального входу. Через це двері будуть постійно відчинятися, випускаючи тепло, а ресурс механізму значно зменшиться.

Вибиваються із загального стилю оформлення й нестандартні внутрішні рекламні конструкції. Було б добре запровадити суворіші правила хоча б щодо їхньої висоти, але це ніколи не пізно виправити.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку