Нове для бізнесу в Facebook, Instagram, Youtube та інших популярних ресурсах
Розповідаємо про нові корисні інструменти і оновлення для українського ритейлу в Facebook, Instagram, Youtube та інших соціальних мережах.
Facebook ввів нові правила розміщення реклами
Згідно з новими стандартами поряд з рекламними оголошеннями в Facebook заборонено розміщувати в публікаціях інформацію провокаційного і образливого характеру (і далі за списком забороненого в рекламных оголошеннях Facebook). Також не можна публікувати матеріали, пов’язані з трагедіями. Тепер якщо вашу рекламу Facebook не бажає пропускати, переконайтеся, що у вас не публікувалося за останній тиждень нічого, що б могло соцмережі не сподобатися.
Причину розробки нового зводу правил пов’язують зі скандалом, що трапився навесні 2017 року, коли десятки великих світових компаній, включаючи Coca-Cola, PepsiCo, Starbucks, General Motors, Toyota, Kia, Nestle, відмовилися далі розміщувати свою рекламу на YouTube з-за того, що вона з’являлася поруч з відеоматеріалами екстремістського характеру. За оцінками експертів, цей бойкот може обійтися Google в $750 млн на рік. У Facebook вирішили не потрапляти в таку ситуацію.
Facebook запустить рекламу навіть у сповіщеннях
Новий формат реклами передбачає локальні оповіщення з урахуванням місця розташування користувача. Як пише Marketing Land, повідомлення в повідомленнях будуть виглядати приблизно наступним чином: “Біля вас знаходяться три ресторани з високим рейтингом, які можуть вам сподобатися”. При переході по посиланню відкривається карта, де можна прочитати інформацію про заклад: назва ресторану, його рейтинг, кількість відгуків та кухня. При натисканні на конкретне місце буде відкриватися його сторінка в Facebook.
Терміни реалізації формату поки невідомі, але технологія вже тестується на окремих користувачах. В Україні такий формат реклами може з’явитися як через тиждень, так і через рік – Facebook як завжди дуже непередбачуваний, так що нову фішку вже можна “брати на олівець”.
Facebook представив оновлений Ads Manager
12 вересня Facebook розповів про оновлений інтерфейс Ads Manager, в якому об’єднані інструменти Ads Manager і Power Editor. Користувачів Power Editor зміни практично не торкнуться, а ті, хто звик до Ads Manager, отримають такі нові функції, як створення чорнових версій рекламних кампаній і груп оголошень, а докладні звіти і статистика нарешті будуть знаходитися в одному місці. Передбачається, що оптимізація рекламної платформи зробить її простіше. Дуже сподіваємося!
Facebook тестує кольоровий фон в коментарях
На початку 2000-х років можливість робити різнобарвний градієнт для коментарів була реалізована в Myspace. Схоже, що Facebook планує повторити технологію. Наскільки візуальна какофонія користувачам прийдеться до смаку, поки невідомо, але у офіційних сторінок є сенс вже задуматися над тим, як це можна використовувати, наприклад, у спілкуванні з клієнтами. Офіційного коментаря з цього приводу Facebook поки не давав, чекаємо все в черговий раз раптово.
Користувачі тепер можуть відзначати бренди в Instagram
Тепер блогери та інші лідери думок можуть відзначати бренд, який вони рекламують у пості, і він буде висіти біля username. За задумом Instagram це має зробити рекламу в мережі більш прозорою. Для самих же брендів це відмінний спосіб отримати активне посилання на свою сторінку від популярного Instagram-користувача.
Instagram Stories стає великою рекламною платформою
Instagram запустив оновлення, які полегшать брендам просування в сервісі. Перш за все, сервіс дозволить переробляти Stories в рекламні оголошення і запускати їх в Instagram і Facebook. До платних публікацій можна буде прикріпити повноекранний формат реклами Canvas. Також, починаючи з 18 вересня 2017 року, користувачі Instagram можуть ділитися Stories безпосередньо з друзями, натиснувши на посилання або спеціальний значок під постом.
YouTube оновив дизайн і вперше з 2005 року змінив логотип
Як повідомив 29 серпня ресурс, окрім оновленого дизайну, нова версія відеосервісу містить нативну підтримку вертикальних і квадратних відео, які будуть адаптуватися до екранів.
В десктопної версії сайту з’явилася темна тема, змінити яку можна в налаштуваннях облікового запису. До повного офіційного редизайну вона була доступна лише обмеженому числу користувачів.
Також YouTube продовжує працювати над управлінням жестами. Сервіс почав тестувати перегортання відео свайпами: перехід до попереднього або наступного відео тепер можна здійснити, провівши по екрану плеєра вліво або вправо. Раніше в YouTube з’явилася можливість перемотувати відео вперед або назад на 10 секунд подвійним тапом (одиночним коротким дотиком до екрана).
LinkedIn перезапустив Audience Network для рекламодавців
LinkedIn вже запускав рекламну мережу Audience Network в 2008 і в 2015 роках. Останній варіант являє собою перероблену версію з фокусом на мобільну і нативну рекламу. Крім цього, LinkedIn Audience Network дасть рекламодавцям більший контроль над їх оголошеннями і більш велику статистику. Також нововведення дозволить показувати оголошення користувачам соцмережі на сторонніх сайтах і в додатках.
У бета-тестуванні нового інструменту брали участь 6000 рекламодавців. В ході експерименту вони відзначили збільшення числа унікальних показів на 3-13%, а унікальних кліків – до 80%.
Читайте також наш попередній огляд –
Огляд нововведень липня для бізнесу в Facebook та інших соцмережах