
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Розповідаємо про нові корисні інструменти і оновлення для українського ритейлу в Facebook, Instagram, Youtube та інших соціальних мережах.
Згідно з новими стандартами поряд з рекламними оголошеннями в Facebook заборонено розміщувати в публікаціях інформацію провокаційного і образливого характеру (і далі за списком забороненого в рекламных оголошеннях Facebook). Також не можна публікувати матеріали, пов’язані з трагедіями. Тепер якщо вашу рекламу Facebook не бажає пропускати, переконайтеся, що у вас не публікувалося за останній тиждень нічого, що б могло соцмережі не сподобатися.
Причину розробки нового зводу правил пов’язують зі скандалом, що трапився навесні 2017 року, коли десятки великих світових компаній, включаючи Coca-Cola, PepsiCo, Starbucks, General Motors, Toyota, Kia, Nestle, відмовилися далі розміщувати свою рекламу на YouTube з-за того, що вона з’являлася поруч з відеоматеріалами екстремістського характеру. За оцінками експертів, цей бойкот може обійтися Google в $750 млн на рік. У Facebook вирішили не потрапляти в таку ситуацію.
Новий формат реклами передбачає локальні оповіщення з урахуванням місця розташування користувача. Як пише Marketing Land, повідомлення в повідомленнях будуть виглядати приблизно наступним чином: “Біля вас знаходяться три ресторани з високим рейтингом, які можуть вам сподобатися”. При переході по посиланню відкривається карта, де можна прочитати інформацію про заклад: назва ресторану, його рейтинг, кількість відгуків та кухня. При натисканні на конкретне місце буде відкриватися його сторінка в Facebook.
Терміни реалізації формату поки невідомі, але технологія вже тестується на окремих користувачах. В Україні такий формат реклами може з’явитися як через тиждень, так і через рік – Facebook як завжди дуже непередбачуваний, так що нову фішку вже можна “брати на олівець”.
12 вересня Facebook розповів про оновлений інтерфейс Ads Manager, в якому об’єднані інструменти Ads Manager і Power Editor. Користувачів Power Editor зміни практично не торкнуться, а ті, хто звик до Ads Manager, отримають такі нові функції, як створення чорнових версій рекламних кампаній і груп оголошень, а докладні звіти і статистика нарешті будуть знаходитися в одному місці. Передбачається, що оптимізація рекламної платформи зробить її простіше. Дуже сподіваємося!
На початку 2000-х років можливість робити різнобарвний градієнт для коментарів була реалізована в Myspace. Схоже, що Facebook планує повторити технологію. Наскільки візуальна какофонія користувачам прийдеться до смаку, поки невідомо, але у офіційних сторінок є сенс вже задуматися над тим, як це можна використовувати, наприклад, у спілкуванні з клієнтами. Офіційного коментаря з цього приводу Facebook поки не давав, чекаємо все в черговий раз раптово.
Тепер блогери та інші лідери думок можуть відзначати бренд, який вони рекламують у пості, і він буде висіти біля username. За задумом Instagram це має зробити рекламу в мережі більш прозорою. Для самих же брендів це відмінний спосіб отримати активне посилання на свою сторінку від популярного Instagram-користувача.
Instagram запустив оновлення, які полегшать брендам просування в сервісі. Перш за все, сервіс дозволить переробляти Stories в рекламні оголошення і запускати їх в Instagram і Facebook. До платних публікацій можна буде прикріпити повноекранний формат реклами Canvas. Також, починаючи з 18 вересня 2017 року, користувачі Instagram можуть ділитися Stories безпосередньо з друзями, натиснувши на посилання або спеціальний значок під постом.
Як повідомив 29 серпня ресурс, окрім оновленого дизайну, нова версія відеосервісу містить нативну підтримку вертикальних і квадратних відео, які будуть адаптуватися до екранів.
В десктопної версії сайту з’явилася темна тема, змінити яку можна в налаштуваннях облікового запису. До повного офіційного редизайну вона була доступна лише обмеженому числу користувачів.
Також YouTube продовжує працювати над управлінням жестами. Сервіс почав тестувати перегортання відео свайпами: перехід до попереднього або наступного відео тепер можна здійснити, провівши по екрану плеєра вліво або вправо. Раніше в YouTube з’явилася можливість перемотувати відео вперед або назад на 10 секунд подвійним тапом (одиночним коротким дотиком до екрана).
LinkedIn вже запускав рекламну мережу Audience Network в 2008 і в 2015 роках. Останній варіант являє собою перероблену версію з фокусом на мобільну і нативну рекламу. Крім цього, LinkedIn Audience Network дасть рекламодавцям більший контроль над їх оголошеннями і більш велику статистику. Також нововведення дозволить показувати оголошення користувачам соцмережі на сторонніх сайтах і в додатках.
У бета-тестуванні нового інструменту брали участь 6000 рекламодавців. В ході експерименту вони відзначили збільшення числа унікальних показів на 3-13%, а унікальних кліків – до 80%.
Читайте також наш попередній огляд –
Огляд нововведень липня для бізнесу в Facebook та інших соцмережах