3D-тури і онлайн-примірочні: які нові функції впроваджують інтернет-магазини

3D-тури і онлайн-примірочні: які нові функції впроваджують інтернет-магазини

24.07.2017 11:02
  1032
Ukrainian Retail Association

Інтернет-магазини впроваджують нові функції, щоб збільшити продажі. Які технології вони використовують.

Технології електронної торгівлі не стоять на місці. Як пише LIGA.net, скоро користувачам вже буде недостатньо адаптованого під мобільні пристрої сайту або просто більш зручного меню навігації. Їм потрібні будуть нові функції, які дозволять купувати товари майже таким же чином, як і в торгових центрах.

Які нові технології вже зараз можуть застосовувати бізнесмени, які торгують через свої сайти і онлайн-майданчики.

Онлайн-примірочна в допомогу

Вибираючи одяг в інтернеті, користувачі бояться, що не підійде розмір. Це заважає людям отримувати потрібні їм речі, а продавцям – клієнтів. Віртуальна примірювальна може допомогти подолати цей страх.

Біля кожної сукні на сайті українського бренду одягу VOVK є кнопка “Приміряти онлайн”. Натискаючи на неї, користувач потрапляє в нове вікно, де потрібно ввести свої параметри: обхват грудей, талії, стегон, рук, голови, а також зріст і навіть довжину пальців. Згідно із зазначеними параметрами, віртуальна примірювальна підбирає потрібний розмір і показує його на 2D-моделі тіла користувача.

Так, наприклад, дівчина може зрозуміти, чи підійде їй плаття по зросту, чи не буде воно тиснути в талії і чи сяде по плечах.

VOVK використовує програму української компанії AstraFit. А ціни на неї залежать від обороту магазина. Тим, у кого відвідуваність до 20 000 в місяць, плагін обійдеться в 499 грн. Для магазинів з відвідуваністю від 20 000 до 200 000 абонплата складе 6200. А продавцям з відвідуваністю до 1 млн доведеться платити 56 000 грн в місяць.

Примірювальна працює як з жіночими параметрами, так і з чоловічими.

Тривимірне знайомство

Тут мова піде не про 3D-моделі товарів, а про більш практичні кейси. Наприклад про Google-панорами, які поєднують в собі і 3D-тур, і маркетинговий інструмент. В Україні створенням таких панорам займається компанія G360.

Як це працює? Наприклад, є власник якоїсь локації для різних заходів. Звичайно, замість того щоб довго описувати на сайті переваги свого майданчика, краще один раз показати її клієнту. Але показувати локацію особисто кожного клієнта далеко не завжди ефективно. Тому власник вирішує вкластися в створення 3D-туру. Якщо замовити тур у G360, бізнесмен зможе розмістити його не тільки на своєму сайті, але і в Google Пошуку, Google Картах і Google My Business. Ввівши в пошук заклад, користувач побачить зліва не тільки карту і фото, але і 3D-тур.

Творці G360 обіцяють, що присутність 3D-туру в перерахованих сервісах підвищить позицію сайту в пошуковій видачі Google.

Вартість створення турів можна прорахувати в спеціальному калькуляторі на сайті виконавців. Так, тур по openspace площею 250 кв. м обійдеться в 5300 грн. А об’єкт аналогічної площі, в якому кілька приміщень, буде коштувати 8000 грн. У вартість входить все: від логістики до розміщення туру в Google.

Доповнена реальність

Ще один спосіб дати своєму клієнтові щось приміряти, не виходячи з дому, – використовувати технологію доповненої реальності. Наприклад, інтернет-магазин KievLinza помістив на свій сайт онлайн-примірювальну окулярів. Використовуючи веб-камеру ноутбука або комп’ютера, покупець може подивитися, як буде сидіти та чи інша оправа.

Похибка у програми є. Вона не передає реального розміру окулярів. Тому може статися так, що оправа, яка ніколи в житті не підходила користувачеві, раптом виявилася якраз в програмі. Але така примірочна може допомогти визначитися хоча б з моделлю окулярів. Особливо людям, яким підходить будь-яка оправа.

Подібна фішка може бути також корисна продавцям меблів. Для цього розробляється окремий додаток. З його допомогою користувач наводить камеру смартфона на свою кімнату і бачить, наскільки предмет меблів вписується в інтер’єр за розміром і дизайном.

Як приклад реалізації можна розглянути кейс Ikea:

Розробкою подібних рішень в Україні займається, наприклад, агентство Wezom. Його представники кажуть, що розробка меблевого додатку доповненої реальності буде коштувати від $96 майже до $300 за один предмет меблів. Все залежить від якості картинки і безлічі інших чинників. Потрібно складати детальне технічне завдання, щоб дізнатися точну вартість номерів.

Джерело: LIGA.net

Читайте також – 

Опір марний: три технології для рітейлу, без яких вже не обійтися


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  14
Усі новини ринку