
Формувати екосистеми: як WR Group допомагає бізнесам зростати


Відкриття торгових центрів під управлінням WR Group – це завжди більше, ніж квадратні метри: це платформа, яка дає брендам можливість збільшувати продажі, будувати лояльність і відкривати нові ринки. У портфелі компанії вже понад 200 орендарів, серед яких національні та міжнародні бренди: Сільпо, АТБ, Jysk, LC Waikiki, Sinsay та інші.
Співпраця з WR Group – це не лише вигідні умови оренди, а й супровід на всіх етапах роботи. Компанія постійно комунікує з ритейлерами, відслідковує їхні потреби, показники продажів і відвідуваності, допомагаючи досягати кращих результатів.
WR Group вибудовує концепції ТРЦ так, щоб кожен об’єкт був центром життя громади. Святкові події, сезонні фотозони, активності для дітей та дорослих – усе це стабільно збільшує трафік і створює додаткову цінність для орендарів.
Наприклад, у ТРЦ Locus у Рудно завдяки якісно сформованому tenant-міх середня прохідність зросла з 2000 до 3000 відвідувачів на день, а під час подій піднімається ще щонайменше на 20%. Для бізнесів це пряме зростання клієнтопотоку та продажів.
Ще один приклад – ТОЦ Galas, де наразі вже забезпечено понад 80% наповненості торгового центру. Зараз тут активно заповнюється ресторанна зона на другому поверсі, яка стане центром тяжіння для жителів району. У комплексі також працюватиме маркет АТБ, який щодня формуватиме стабільний потік клієнтів.
У сегменті офісних просторів також вартий уваги бізнес-центр W.One Tower. Це не лише офіси, а й продумані громадські зони для відвідувачів. Зокрема, тут реалізовується перша у Львові бібліотека відкритого типу – інноваційний простір, який підкреслює мультифункціональність об’єкта.
![]() |
![]() |
WR Group реалізували вже 13 об’єктів загальною площею 125 000 кв. м і активно працює над ще дев’ятьма новими проєктами загальною площею 115 000 кв. м. Це відкриває партнерам ще більше можливостей для розвитку у західному регіоні України.
Філософія компанії така: успіх орендаря = успіх торгового центру. Саме тому WR Group розглядає свої проєкти не як будівлі, а як екосистеми, де виграють усі – від громади, яка отримує нові простори для життя, до ритейлерів, які завдяки правильно організованому середовищу мають змогу швидко масштабуватися та зростати.
У цьому й полягає головна відмінність WR Group: компанія адаптовує свої пропозиції під кожного клієнта та надає їм майданчик для зростання. А завдяки широкому портфелю об’єктів, легко знаходить потрібні формати для розвитку – від торгових центрів у густонаселених районах до сучасних офісних просторів нового покоління.