
ChatGPT інтегрує функцію пошуку товарів в інтерфейсі чату: як він формує результати пошуку


Eva продовжує впроваджувати інноваційні digital-рішення для покращення клієнтського досвіду. Наприкінці травня функціонал сервісу віртуального тестування косметики Visual by Eva став доступним і в мобільному застосунку компанії.
Завдяки технології доповненої реальності користувачі мобільного застосунку Eva тепер можуть «приміряти» засоби декоративної косметики та фарби для волосся безпосередньо в картці товару. Для цього достатньо натиснути кнопку «Спробувати на собі».
Наразі віртуальне тестування доступне для продукції таких брендів, як: Lancome, YSL, Giorgio Armani, L’Oreal, Maybelline, NYX, Patricia Ledo, GlamBee, Missai (макіяж), а також L’Oreal, IQ code, About hair, Colibri, ARTCapelli (фарби для волосся).
Сервіс Visual by Eva вже кілька років успішно масштабується в офлайн-магазинах Eva та Eva Beauty і зарекомендував себе як ефективний інструмент підвищення продажів декоративної косметики. Знайти найближчий магазин, де доступна ця опція, можна за посиланням https://eva.ua/ua/virtual-look/.
У 2024 році покриття Visual by Eva зросло на 25% — зараз сервіс працює вже у понад 250 торгових точках мережі. Асортимент товарів, доступних до тестування, збільшився на 63% — зокрема додано віртуальну примірку фарб для волосся. Кількість сеансів зросла на 250% порівняно з 2023 роком. 56% клієнтів здійснюють покупку після тестування. Впровадження сервісу дало зростання товарообігу у категорії декоративної косметики і водночас знизило навантаження на персонал магазинів на 26%. За відгуками працівників, сервіс дозволяє значно швидше підібрати потрібний відтінок засобу для клієнта.
Якщо в офлайн-магазинах Visual by Eva є сучасною альтернативою традиційним тестерам і консультаціям, то в онлайн-просторі — це унікальна можливість у реальному часі побачити, як виглядає обраний відтінок засобу.
«Запуск Visual by Eva у мобільному застосунку — логічний крок у розвитку обох цих наших digital-продуктів. Таким чином до застосунку ми додаємо не просто ще одну опцію, а елемент гейміфікації, який залучає користувача до взаємодії: допомагає підібрати відтінки помади чи фарби для волосся завдяки зручній віртуальній примірці просто через смартфон. Також це — значне розширення аудиторії Visual by Eva та підсилення персоналізованого досвіду тепер уже не лише в офлайні, а й в цифровому просторі», — зазначає керівниця напряму digital-продуктів мережі Eva Анна Гладіревська.
Мобільний застосунок Eva — це потужний канал продажів, який тепер забезпечує понад третину онлайн-замовлень компанії. Він має понад 5 мільйонів завантажень та близько 800 тисяч активних користувачів щомісяця. Інтеграція Visual by Eva покликана підвищити довіру до онлайн-шопінгу в категорії косметики та усунути один з головних бар’єрів — неможливість протестувати товар перед покупкою.
У перспективі Eva планує подальше розширення асортименту брендів, доступних до віртуального тестування, а також запуск окремого розділу в застосунку, який об’єднає всі товари, сумісні з функціоналом Visual by Eva.