
Бренд KFC запустив ланчбокси


Що ж обирають українці навесні, розповіла компанія Цитрус — ритейлер техніки та електроніки.
Навесні категорія смартфонів залишається у центрі уваги. Apple утримує лідерство: найбільший попит фіксується на iPhone 16 Pro та 16 Pro Max. Серед ноутбуків популярні MacBook Air і MacBook Pro, а в категорії планшетів українці обирають iPad 11, iPad 10, а також новинки iPad Air 2025 і iPad Pro.
Не відстають і Android-пристрої: Samsung і realme приваблюють широким модельним рядом і вигідним співвідношенням ціни та якості. Ці бренди стали фаворитами для тих, хто шукає надійність за доступною ціною.
Весняна активність українців підвищує попит на смарт-годинники. Apple Watch лідирують через зручність екосистеми Apple, стильному дизайну та широкій функціональності – від тренувань до контролю здоров’я. Користувачі Android обирають Samsung Galaxy Watch, які пропонують відмінні можливості за приємною ціною. А смарт-годинники Proove користуються популярністю як серед Android, так і серед iOS-користувачів. Ці гаджети стали незамінними для спорту, спілкування та навігації.
Весною зростає інтерес до техніки для дому та кухні. Роботи-пилососи від Ecovacs і Dreame стають популярнішими за стикові моделі, бо забезпечують чистоту без зайвих зусиль.
На кухню українці все частіше купують кавомашини від Delonghi та Philips, мультипечі та потужні блендери від Philips і Tefal. Якщо взимку попитом користувалися грилі, то зараз у тренді портативні та стаціонарні блендери – ідеальні для легких весняних рецептів.
Серед великої побутової техніки лідирують пральні машини та холодильники від Samsung та LG. З настанням весни різко зростає попит на кондиціонери: люди готуються до літньої спеки.
Персональний догляд також у тренді. Стайлери залишаються популярними ще з зимової пори. Для догляду за ротовою порожниною українці обирають електричні щітки від Philips і Oclean. У категорії масажерів попитом користуються гаджети для ніг, голови та шиї від Naipo, які допомагають розслабитися після активного дня.
У категорії аудіотехніки свої позиції утримують JBL і Marshall. Портативні нові колонки JBL Flip 7 і великі Partybox ідеально підходять для відпочинку на природі. Marshall, навпроти, більше приваблює поціновувачів якісного домашнього звуку — модель Acton 3 тут не має собі рівних. Серед навушників у тренді накладні та бездротові моделі цих же брендів.
Весна спонукає оновлювати гардероб, тож попит на відпарювачі та прасувальні системи зростає.
У спортивній категорії виділяються бігові доріжки: активний спосіб життя українці ведуть і не виходячи з дому.
Тепла погода сприяє популярності електротранспорту. Якщо взимку обирали електроскутери, то зараз у лідерах електросамокати від Proove і Forte. У сегменті електровелосипедів попит мають 2E та Maxxter. Ці пристрої ідеально задовольняють бажання рухатися швидко, оминаючи затори.
Попит на телевізори навесні знижується – взимку ця категорія була на піку, але зараз українці більше зосереджені на активності та мобільності.
Натомість у сегменті ноутбуків зберігається стабільний інтерес, особливо до ігрових моделей від Lenovo, Asus, Acer і HP з потужними процесорами та системою охолодження, яка здатна впоратися з тривалим навантаженням.
Довідка. Цитрус – національний омніканальний ритейлер електроніки та побутової техніки. Працює з 2000 року. Офіційний партнер таких гігантів як Apple та Samsung в Україні. Офіційний дистриб’ютор Like.Bike, Gazer, PetKit та інших брендів техніки та гаджетів. Мережа має сучасний формат магазинів з відкритим доступом до товарів та інтерактивними зонами віртуальної реальності, тільки офіційну продукцію з гарантією, сервісні центри.