Вегетаріанська гілка KFC і годівнички біля ресторанів: зелена ініціатива для свідомих споживачів

Вегетаріанська гілка KFC і годівнички біля ресторанів: зелена ініціатива для свідомих споживачів

Сьогодні
  135
Оксана Дудка

Нещодавно бренд KFC долучився до світового тренду, запропонувавши в Україні повноцінну лінійку вегетаріанського меню. Так відвідувачі закладів мережі отримали можливість широкого вибору страв із рослинними альтернативами м’ясу, основою яких є мікопротеїн. Цей інгредієнт виготовляється з природного гриба, багатий на білок і клітковину, не містить холестерину та має значно нижчий вуглецевий слід у порівнянні з тваринними білками.

Не дивно, що веджі-лінійка KFC швидко здобула популярність. Гості ресторанів високо оцінили вдало реалізовані позиції, які поєднують традиційні для KFC смаки, текстури та ситність із усвідомленим підходом до харчування та екології.

Наразі ж мережа робить ще один неординарний крок на підтримку нового меню — запуск промо-кампанії з пташиними годівничками, розміщеними біля ресторанів по всій Україні. Ідея полягає у тому, щоб відобразити рослинне походження нових страв, а також показати відповідальне ставлення KFC до довкілля.

«Ми прагнули, щоб ця кампанія була не просто маркетинговою історією, а й мала символічний зміст. Годівнички стали природним продовженням ідеї “зеленої гілки” — вони не лише асоціюються з нашими новими рослинними альтернативами у меню, а й нагадують про важливість відповідального ставлення бізнесу до довкілля», — зазначає СЕО франчайзі Тесті Фуд Аліна Кіптик.

Формат кампанії не лише підсилює екологічний меседж, а й розвиває інтерактивну складову, формуючи емоційний ефект для гостей. Адже годівнички дозволяють відвідувачам взаємодіяти з простором ресторанів і долучатися до піклування про природу.

KFC вкотре демонструє готовність реагувати на актуальні суспільні запити і знаходити креативні способи створювати додаткову цінність для клієнтів. Годівнички на підтримку «зеленої гілки» — це продумана ініціатива, яка допомагає мережі зміцнювати позиції на ринку, підтримувати репутацію соціально свідомого бренду та показує, як можна поєднувати нові продукти з оригінальними комунікаціями у сегменті швидкого харчування.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку