Смачні підсумки від Varus: що українці купували найчастіше влітку 2022-го

Смачні підсумки від Varus: що українці купували найчастіше влітку 2022-го

01.09.2022 03:15
  738
rau

Аналітики Varus виокремили основні найпопулярніші товарні позиції, які найчастіше опинялися в продуктових корзинах покупців мережі з червня по серпень.

Як повідомила RAU прес-служба рітейлера, клієнти мережі Varus за літо з’їли 4000 тонн м’яса, 7 тонн холодного супу, 3,5 млн порцій морозива, 26 000 курчат-табака «Байрактар» та випили 3,6 млн літрів пива.

За даними аналітиків, до топ-5 найпопулярніших продуктів, які купувалися влітку, увійшли:

  1. Філе курки
  2. Банани
  3. Стегно курки
  4. Яйця курячі
  5. Свинина (тазостегнова частина)

Варто зазначити, що смаки покупців цьогоріч не мали поділу за гендером. Продуктові корзини жінок та чоловіків наповнювалися однаковими продуктами, серед яких – яйця курячі, банани, картопля, огірки та цукор тощо. Разом з тим, одним із найпопулярніших продуктів, завдяки якому можна було трішки охолодитися літніми спекотними днями, виявилося морозиво. Так, за три місяці у супермаркетах мережі продано 3,5 млн порцій, а це – майже 385 тонн.

Неймовірною популярністю користувалися й холодні супи – окрошка та холодник. Клієнтами мережі за три місяці з’їдено понад 7 тонн вказаних перших страв. Також часто купувався пінний напій. За три місяці в супермаркетах мережі продано майже 3,6 млн літрів пива. Надзвичайно активно купувалися і м’ясо. Так, влітку клієнтами Varus придбано понад 4000 тонн м’яса – сезон барбекю вийшов вдалим – понад 26 000 патріотичних курчат табака «Байрактар» та 5000 кг сала.

“Це літо для України особливе – країну накрила російська навала, виникли нові потреби, змінилися пріоритети. Вся країна допомагає як ЗСУ, так і вимушеним переселенцям. Клієнти Varus не виняток. Чимало з них затоварювалися для волонтерських цілей. Саме тому популярними були товари бакалії та різні консерви”, – розповіли в мережі.

Так, чек найбільшої літньої покупки у Varus містив 124 позиції. Наймасштабнішою покупкою консервів стало придбання одним чеком 108 м’ясних та овочевих консервів. Ще один покупець взяв 106 рибних консервів за раз.

Окрім того, в мережі підвели підсумок акції на підтримку ініціативи “Дитинство без війни” – проекту, який займається забезпеченням та евакуацією до Туреччини дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування чи тих, які опинилися у складних життєвих обставинах. Мережа доєдналася до проекту 1 серпня. Завдяки небайдужості покупців, за місяць вдалося зібрати 372 619 грн. Окрім покупок, клієнти Varus також переказували бонуси на підтримку проекту. Найбільша сума переказу – 526,10 грн. Ще були перекази 510 грн, 277 грн, та багато по 100 грн.

Довідка. Varus – національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового рітейлу України компанією Омега. Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість 116 супермаркет у 25 містах України. Мережа Varus першою запровадила формат To Go. Він розрахований на клієнтів, які бажають зробити швидкі покупки, придбати готові страви, взяти хот-доги та напої з собою, а також перекусити та випити чаю, кави чи соку-фреш прямо в магазині.

Читайте також

Італійська паста за апетитною ціною — оновлення в асортименті ВТМ Varus


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку