Смачні підсумки від Varus: що українці купували найчастіше влітку 2022-го
Аналітики Varus виокремили основні найпопулярніші товарні позиції, які найчастіше опинялися в продуктових корзинах покупців мережі з червня по серпень.
Як повідомила RAU прес-служба рітейлера, клієнти мережі Varus за літо з’їли 4000 тонн м’яса, 7 тонн холодного супу, 3,5 млн порцій морозива, 26 000 курчат-табака «Байрактар» та випили 3,6 млн літрів пива.
За даними аналітиків, до топ-5 найпопулярніших продуктів, які купувалися влітку, увійшли:
- Філе курки
- Банани
- Стегно курки
- Яйця курячі
- Свинина (тазостегнова частина)
Варто зазначити, що смаки покупців цьогоріч не мали поділу за гендером. Продуктові корзини жінок та чоловіків наповнювалися однаковими продуктами, серед яких – яйця курячі, банани, картопля, огірки та цукор тощо. Разом з тим, одним із найпопулярніших продуктів, завдяки якому можна було трішки охолодитися літніми спекотними днями, виявилося морозиво. Так, за три місяці у супермаркетах мережі продано 3,5 млн порцій, а це – майже 385 тонн.
Неймовірною популярністю користувалися й холодні супи – окрошка та холодник. Клієнтами мережі за три місяці з’їдено понад 7 тонн вказаних перших страв. Також часто купувався пінний напій. За три місяці в супермаркетах мережі продано майже 3,6 млн літрів пива. Надзвичайно активно купувалися і м’ясо. Так, влітку клієнтами Varus придбано понад 4000 тонн м’яса – сезон барбекю вийшов вдалим – понад 26 000 патріотичних курчат табака «Байрактар» та 5000 кг сала.
“Це літо для України особливе – країну накрила російська навала, виникли нові потреби, змінилися пріоритети. Вся країна допомагає як ЗСУ, так і вимушеним переселенцям. Клієнти Varus не виняток. Чимало з них затоварювалися для волонтерських цілей. Саме тому популярними були товари бакалії та різні консерви”, – розповіли в мережі.
Так, чек найбільшої літньої покупки у Varus містив 124 позиції. Наймасштабнішою покупкою консервів стало придбання одним чеком 108 м’ясних та овочевих консервів. Ще один покупець взяв 106 рибних консервів за раз.
Окрім того, в мережі підвели підсумок акції на підтримку ініціативи “Дитинство без війни” – проекту, який займається забезпеченням та евакуацією до Туреччини дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування чи тих, які опинилися у складних життєвих обставинах. Мережа доєдналася до проекту 1 серпня. Завдяки небайдужості покупців, за місяць вдалося зібрати 372 619 грн. Окрім покупок, клієнти Varus також переказували бонуси на підтримку проекту. Найбільша сума переказу – 526,10 грн. Ще були перекази 510 грн, 277 грн, та багато по 100 грн.
Довідка. Varus – національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового рітейлу України компанією Омега. Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість 116 супермаркет у 25 містах України. Мережа Varus першою запровадила формат To Go. Він розрахований на клієнтів, які бажають зробити швидкі покупки, придбати готові страви, взяти хот-доги та напої з собою, а також перекусити та випити чаю, кави чи соку-фреш прямо в магазині.
Читайте також
Італійська паста за апетитною ціною — оновлення в асортименті ВТМ Varus