
Сила SmartGEO: як Фора обирає стратегії таргетингу для магазинів


Мережа супермаркетів Varus користується автоматизованою програмою лояльності LoyaltyAI від monobank. Результат — майже половина всіх покупок карткою mono проходить через програму.
Ви розраховуєтесь карткою monobank у супермаркеті Varus — і миттєво отримуєте всі бонуси від програми лояльності. Без сканування додатків чи диктування номера телефону. Технологія LoyaltyAI автоматично визначає покупців через картку monobank і нараховує бонуси.
За перші два тижні інтеграції побачили, що кожна п’ята оплата у Varus проходить карткою monobank, а 46% усіх покупок картками monobank зроблено з використанням програми лояльності.
Також раніше частина покупок «губилася»: клієнти могли забути картку лояльності, не хотіли диктувати номер телефону чи сканувати QR-коди. Таких «непомітних» транзакцій було щонайменше 20%.
Тепер система бачить усі покупки, рахує їх у програмі та допомагає робити персональні пропозиції. Ще один плюс — до лояльності долучаються ті, хто раніше не бачив у цьому сенсу.
Крім того, користувачі можуть зручно приєднатися до програми лояльності в будь-який момент у застосунку monobank. Окремий розділ спрощує доступ до програми й суттєво збільшує кількість підключень.
До програми почали долучатися навіть ті, хто давно нічого не купував. І вже 40% клієнтів підключились до програми лояльності вперше.
Технологія суттєво пришвидшує обслуговування на касах і дозволяє заощаджувати до 4 годин роботи на кожній касі щомісяця. У масштабах мережі це значна економія часу для бізнесу й можливість зосередитися на якості сервісу замість рутинних процесів. А покупці менше стоять у чергах і залишаються більш задоволеними.
LoyaltyAI впроваджує цифрові чеки безпосередньо у застосунок monobank. Тепер клієнти можуть переглядати детальну інформацію про кожну покупку та залишати персональний або анонімний відгук про обслуговування. Це створює новий канал комунікації між клієнтами та мережею, дозволяючи швидко реагувати на зауваження й побажання.
Ось чим LoyaltyAI допоміг мережі супермаркетів Varus:
Майбутнє роздрібної торгівлі за інтелектуальними рішеннями, які роблять покупки ще зручнішими.
«Нова ера лояльності — це не про картки чи QR-коди, а про перебування клієнта там, де йому зручно, і надання персоналізованих переваг без зайвих зусиль», — зазначають у LoyaltyAI.
При поточних темпах зростання до кінця року показники покупок за програмою лояльності можуть збільшитися ще на 20–30%.