Укрзолото та Епіцентр: колаборація про щастя

Укрзолото та Епіцентр: колаборація про щастя

06.12.2023 10:40
  938
Дарія Осіїк

Зараз найкращий час для об’єднання, і бізнес — не виключення. Нові спільні проекти допомагають розширювати клієнтські бази, створювати цікаві пропозиції для покупців та знаходити нові сенси.

«Сто прикрас для леді» – під такою назвою в листопаді пройшла спільна акція торгових мереж Укрзолото та Епіцентр. Протягом місяця, купуючи товари у Галереях Деко мережі Епіцентр на суму від 1500 грн, покупці мали шанс виграти золоту прикрасу від Укрзолото. Загалом сто щасливих переможниць було оголошено у торгових центрах Епіцентр по всій Україні.

У рамках колаборації було розіграно 50 золотих кулонів та 50 – з діамантами. Але вигоду отримали не лише покупці, а й кожен з брендів, підвищивши рівень впізнаваності та лояльності клієнтів.

“Розігруючи спільно з ювелірним брендом золоті прикраси між нашими чарівними леді, Епіцентр прагнув, перш за все, подякувати за їх життєву стійкість і незламність. Українки – найкращі жінки у світі та достойні найвишуканіших прикрас. А спільно з Укрзолото ми подарували їм море позитивних емоцій і від того щасливі”, – зазначила директор з реклами та маркетингу ТОВ “Епіцентр К” Ірина Шинкаренко.

 Укрзолото раніше вже проводив масштабні спільні акції з АТБ, EVA, Yves Rocher та багатьма іншими брендами. Мережа завжди відкрита до співпраці та цікавих різноманітних проектів.

 

До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Юлія Дзюба, ритейл-ательє Dzyuba: Як розвиватиметься продуктовий ритейл відповідно до дослідження McKinsey & Company

Юлія Дзюба, ритейл-ательє Dzyuba: Як розвиватиметься продуктовий ритейл відповідно до дослідження McKinsey & Company

Засновниця ритейл-ательє Dzyuba Юлія Дзюба у своїй новій експертній колонці зробила проаналізувала дев’ять ключових...
time icon  
  442
Усі новини ринку