![Мережа Auchan Україна розпочинає імпорт електроенергії для власних торговльних центрів](https://i0.wp.com/rau.ua/wp-content/uploads/2024/07/photo_2024-07-26_15-30-55.jpg?resize=400%2C210&ssl=1)
Мережа Auchan Україна розпочинає імпорт електроенергії для власних торговльних центрів
![time icon](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/clock1.png)
![](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/eye.png)
Мережа Varus підвела підсумки онлайн-продажів літа-2023 і підготувала цікаву аналітику топ-продуктів, які користувались популярністю цього спекотного сезону в замовленнях через сайт varus.ua.
Найпопулярніші продукти за останні три місяці – куряче філе, цукор, банани і солодкі батончики. Серед напоїв, без особливих сюрпризів, попитом користувалися мінеральна та солодка вода, а також пиво, що є характерним для спекотного сезону. Окремо у Varus зазначили, що за літо спостерігали підвищений попит на ще один алкогольний напій – віскі. Серед кондитерських виробів на першому місці в українських поціновувачів солоденького беззаперечним лідером є торт “Наполеон”.
Окремо слід відзначити таку товарну категорію як морозиво, адже влітку вона користується підвищеним попитом. Так, серед онлайн-замовлень на сайті varus.ua було понад 8 тонн морозива, що еквівалентно 60 000 пачкам. Найбільше до душі клієнтам Varus прийшлося морозиво з вареним згущеним молоком, пломбір та смак з курагою, чорносливом та арахісом.
Серед напоїв за літній сезон онлайн-клієнти Varus загалом замовили 315 000 л солодкої газованої води, 100 000 л соку та 140 л комбучі.
Також цікавою статистикою відзначаються популярні години замовлень клієнтів. Таким чином виявилось, що в будні дні послуга онлайн-замовлень користується меншою популярністю, а от найпопулярнішими днями для замовлень є неділя, субота та п’ятниця. Найбільш поширені години для замовлень: 12:00, 15:00 та 18:00.
Окрему увагу аналітики мережі Varus звернули на те, які саме продукти харчування були популярні серед клієнтів онлайн-замовлень протягом усього дня. Беззаперечним лідером українців стала піца, її буквально готові їсти на сніданок, обід та вечерю, і замовляють протягом усього дня. Ще з цікавого, що у ранкові години, окрім піци, також часто замовляють салат “Оселедець під шубою”.
Майбутнє розвитку рітейлу полягає у діалозі між мережею і клієнтом, а успіх полягає в випередженні очікувань. Тому рітейлери дуже багато часу приділяють і ретельно досліджують смакові вподобання своїх клієнтів, щоб почути і запропонувати найкращі пропозиції на улюблені товари. Varus прагне зробити комфортним та легким шопінг, тому не так давно відкрив новий даркстор, щоб часові рамки доставки стали ще зручніше. Тепер для онлайн-замовлень на varus.ua доступний 20-хвилинний слот на доставку. Таким чином, ваші улюблені піца “Карбонара” і комбуча приїдуть до вас у більш точний час, ніж раніше, і не потрібно буде чекати понад дві години голодними.
Довідка. Varus — національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового рітейлу України компанією «Омега». Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість — 103 супермаркети у різних містах України.
Мережа Varus працює в кількох форматах: класичні супермаркети, магазини to go і сервіс усвідомлених покупок varus.ua.