
Новини FMCG за лютий: Forta у Львові, дизайнерський Сільпо під Києвом, Food Market заміть Novus та інші


Мережа супермаркетів Сільпо дослідила, які продукти та категорії товарів найбільше купували українці у березні. Наводимо п’ятнадцять найпопулярніших.
Цей список відображає основні потреби споживачів, включаючи як локальні українські продукти, так й імпортовані. Крім того, ці п’ятнадцять продуктів легко поміщаються у стандартний візочок Сільпо.
Завдяки аналітичним даним програми лояльності «Власний Рахунок», з’ясувалося, що українці найбільше купують овочі та фрукти. Одинадцять з п’ятнадцяти найпопулярніших товарів місяця – це банани, лимони, мандарини, томати, огірки та інші овочі та фрукти. Також традиційно популярними серед покупців Сільпо залишаються товари масового вжитку — куряче філе, солодка вода, яйця та французький багет “Крафтяр”.
Порівняно з лютим у топ-15 товарів у березні увійшли відразу три продукти – коктейльні томати, авокадо та напій Coca-Cola. Вони замінили у переліку найпопулярніших перець, капусту та колекційні наліпки “Інсторики”.
Сільпо також запитало у ChatGPT, які, на його думку, могли б бути найпопулярніші товари серед українців, і скільки на них потрібно витратити. На думку штучного інтелекту, українці мають витрачати у середньому від 400 до 700 гривень на покупки, а харчуватися потрібно так: хліб, молоко, яйця, картопля, яблука, свинина, м’ясо сома, рис, паста та цукор.