
Хмельницький ТРЦ Оазис став партнером Асоціації ритейлерів України


Підсумки обговорення актуальних проблем підбору та управління персоналом на e-meeting #2, організованому Ukrainian E-Commerce Expert.
Не секрет, що у власників та оперативного керівництва інтернет-проектів часто виникають питання до найнятого персоналу, а також проблеми з корпоративною культурою. І не важливо, яку нішу і об’єм ринку займає компанія, основний капітал — кадри. І потрібно вміти в них розбиратися.
«Я іноді чую твердження, що ось у компанії N відсутня корпоративна культура. Не погоджуся – корпоративна культура є завжди. Інша справа, наскільки вона задовольняє менеджмент компанії, наскільки вона ефективна, які завдання виконує. Якщо хоча б по одному з цих пунктів є питання, є відчуття недоробки, потрібно вживати заходів», – каже Вероніка Фасатурова, HR-директор компанії Нова пошта.
Щоб підприємцям, які працюють в e-commerce, було легше зорієнтуватися в сучасній кадровій політиці, фахівці Ukrainian E-Commerce Expert підготували десять HR-рекомендацій:
«Ринок електронної комерції один з найбільш динамічних в Україні – зростання становить 35% останні два роки. Тому у власників і керівників Інтернет-проектів часто виникає потреба найму нових співробітників. Але у величезному потоці інформації роботодавцю іноді важко зорієнтуватися і зрозуміти, де шукати, скільки платити, які очікування у претендента, як мотивувати, і як грамотно оформити трудові відносини – розповідає Ірина Холод, керівник Ukrainian E-commerce Expert, компанії-організатора E-meeting#2: HR in E-commerce. – Минула бізнес зустріч була присвячена детальному розгляду всіх аспектів управління персоналом. Надалі ми продовжимо піднімати важливі для ринку теми і готувати актуальну практичну інформацію для учасників».
Бізнес-зустріч E-meeting#2: HR in E-commerce на тему «Ефективний персонал для власників E-commerce. Як знайти і утримати?» пройшла в Києві 28 лютого. В ході заходу експерти-практики провідних українських і міжнародних компаній поділилися секретами пошуку, найму та оформлення співробітників інтернет-проектів.
RAU виступила інформаційним партнером заходу.