
Ролики тижня: Нова пошта, Maybelline, Безбар’єрні автошколи, CHER’17, а також «Донатна Валіза» від Bolt, Visa, УЗ та фонду «Повернись живим»


За 10 місяців повномасштабної війни всі українські бізнеси зазнали трансформації. Товари та послуги не першої необхідності виявилися на межі зникнення. Як функціонує та що відбувається з tenant-mix у вінницькому ТРЦ Sky Park у нових реаліях, розповідає комерційний директор Станіслав Шульга.
У цей складний час випробувань для рітейлу, можна спостерігати різні тенденції: одні орендарі подвоїли свої товарообіги, тоді як інші не можуть підлаштуватися під нові реалії, і змушені закривати бізнес. Тож основною задачею нашої роботи у 2022 році була максимальна підтримка наших діючих орендарів. Тому зміни пулу орендарів у нашому торговому центрі були не великі. В рамках ротації нещодавно ми залучили двох нових орендарів: магазин EVA у новому форматі площею 275 кв. м та MrScrubber площею 50 кв. м, які з першого місяця роботи демонструють чудові результати.
Ми застосовуємо індивідуальний підхід до визначення комерційних умов із кожним з орендарів, враховуючи показники їх щомісячного товарообігу та відвідуваності ТРЦ в цілому.
Цікава тенденція спостерігається у зміні споживчих інтересів. Так, з початком війни найбільшим попитом користувались товари спортивних магазинів, продовольча та ювелірна категорія. Зараз попит виріс майже на усі категорії товарів, магазини показують гарний приріст продажів у порівнянні із минулим роком. У той же час найскладніша ситуація зберігається в дрібних немережевих магазинах, які займалися самостійним імпортом одягу та взуття, а також у розважальному сегменті. Вакантність у ТРЦ зберігається на довоєнному рівні, а саме не більше 1%.
Вінничани призвичаїлися до суворих реалій війни та проблем з постачання електроенергії і радо відвідують святкові розпродажі та спеціальні маркетингові заходи, які проводить ТРЦ. Середньомісячна відвідуваність знизилась всього на 5,5% у порівняні з 2021 роком. При цьому трафік став більш цільовим, у орендарів зросла конверсія.
Цікаво, що вже четвертий рік поспіль ТРЦ Sky Park перемагає у конкурсі «Народний бренд» у номінації «Найкращий торгівельний центр у Вінниці».
Читайте також –