TA-DA! отримала нагороду за найефективнішу trade-маркетингову кампанію з ШІ

TA-DA! отримала нагороду за найефективнішу trade-маркетингову кампанію з ШІ

Сьогодні
  173
Оксана Дудка

Українська мережа супермаркетів перемогла на головній галузевій події року – Food&NonFood Master&Big Trade-Marketing Show 2025.

Команда TA-DA! здобула перемогу в номінації “Найефективніша trade-маркетингова кампанія з використанням штучного інтелекту”.

Подія зібрала понад 750 представників провідних роздрібних мереж, виробників, дистриб’юторів та експертів ринку для обговорення питань відновлення бізнесу, сталих бізнес-моделей та нових підходів до співпраці у світі викликів.

Нагорода TA-DA! стала визнанням системної роботи з впровадження штучного інтелекту в усі аспекти trade-маркетингу. Компанія представила інноваційну стратегію, яка охоплює шість ключових напрямків використання ШІ-технологій.

“Це визнання нашого прагнення до інновацій та стратегічного підходу в маркетингу. Ми не просто йдемо в ногу з часом – ми створюємо майбутнє разом із нашою командою та партнерами”, – коментує керівник відділу AI Research у TA-DA! Артем Попов.

Впровадження ШІ-інструментів почалося з доступу для усіх співробітників до GPT з персональними ШІ-консультантами для кожного відділу.

Крім того, TA-DA! впровадила автоматичну транскрибацію переговорів через локальну модель Whisper, ШІ-аналітику для виявлення ключових моментів, а також Telegram-звіти для швидкого інформування керівництва. Серед інших інноваційних рішень — Telegram-бот для технічної підтримки, щоденні звіти з транскрибованих дзвінків, персоналізація сайту, власна LLM-модель та багато іншого.

Мережа організувала регулярні семінари з огляду трендів у сфері штучного інтелекту, створила корпоративний доступ до преміальних ШІ-інструментів та запустила внутрішній рейтинг ефективності використання технологій співробітниками.

Наразі TA-DA! також працює над запуском власного ШІ-рекрутера, який автоматично оброблятиме резюме з відкритих джерел та формуватиме рейтинги кандидатів.

Довідка. TA-DA! — українська мережа супермаркетів формату one dollar store з додатковими сервісами: кав’ярні, фітнес-студії та дитячі простори. Мережа налічує 62 супермаркети у 28 містах 10 областей України загальною площею 36 000 кв. м. Компанія швидко розвивається, так за 2022-2025 роки мережа зросла з 29 до 60 точок. У TA-DA! працює понад 1500 співробітників, асортимент складає 25 000 SKU, а щомісячна відвідуваність досягає 600 тис. покупців. Власна торгова марка TA-DA! представлена також у мережах Сільпо та Делікат.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку