Оновлення пулу орендарів у вінницькому ТРЦ Sky Park

Оновлення пулу орендарів у вінницькому ТРЦ Sky Park

10.06.2020 08:00
  377
rau

Не зважаючи на нові суворі реалії української сфери рітейлу, у ТРЦ Sky Park нещодавно відбулося кілька гучних відкриттів нових брендових магазинів.

Про це RAU повідомили представники торговельно-розважального центру. Так, відомий український бренд одягу Vovk, площею 115 кв. м,  розташувався на першому поверсі ТРЦ. Серед споживчих переваг магазину, як завжди, чудовий інтер’єр, комфортні примірочні та традиційно якісний одяг. Особливістю магазину є дитяча лінія одягу для дівчаток.

U.S. Polo Assn. –  американський бренд з бездоганним авторитетом – відкрив магазин одягу й аксесуарів, які дуже нагадують вбрання професійних гравців поло: сорочки, светри, блузи, спортивні куртки та штани “чінос”. Магазин займає площу  близько 90 кв. м, інтер’єр повністю відповідає аристократичному духу цього виду спорту.


Також відчинив свої двері взуттєвий бренд Respect – магазин площею близько 120 кв. м на першому поверсі ТРЦ. Цей бренд вже давно зайняв свою сильну позицію на українському ринку як один із найякісніших взуттєвих рітейлерів. Тому прихильність споживачів йому гарантована.

У ТРЦ Sky Park також відкрився Lipar – магазин відомого українського бренду жіночого одягу, площею 45 кв. м. Всі колекції Lipar – це ексклюзивна розробка власного дизайн-бюро. Основною концепцією бренду є створення красивого та комфортного одягу для жінок.

Наталія Кравець, комерційний директор з торгової та офісної нерухомості Dragon Capital Property Management: «Ми раді, що нарешті знято обмеження на роботу торгових центрів, хоча і без розважальної складової. Вже у перші тижні ми побачили зростання відвідуваності у декілька разів, якщо порівняти середні цифри трафіку з карантинним періодом, коли працювали лише дозволені магазини. В той же час варто зазначити, що потік відвідувачів все ще менший, ніж був до пандемії: трафік в перший тиждень роботи склав до 74% від докарантинного. Проте багато наших орендарів відмічають, що коефіцієнт конверсії і середній чек виросли, що означає, що ТЦ зараз відвідують більше цільових покупців. До того ж, ми бачимо позитивну динаміку відвідуваності кожен день і плануємо повернутися до докарантинних показників найближчим часом. Як керуюча компанія, ми робимо все, щоб створювати нашим відвідувачам комфортні та безпечні умови шопінгу, та сподіваємось поступово до кінця літа вийти на докарантинний рівень відвідуванності».

Читайте також –

Ігор Заболоцький, Colliers: Основні тенденції в рітейлі України після виходу з карантину


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку