Сільпо відкрив у Вишневому новий дизайнерський супермаркет в стилі біржі (фотоогляд)

Сільпо відкрив у Вишневому новий дизайнерський супермаркет в стилі біржі (фотоогляд)

27.12.2023 08:15
  1767
Костянтин Симоненко

Новий супермаркет відкрився 24 грудня у м Вишневе Київської області на вулиці Європейська, 30. Це перший Сільпо у цьому місті. Його торговельна площа становить 1483 кв. м.

Як повідомили RAU в прес-службі мережі, команда Сільпо присвятила стиль супермаркету біржі. Натхнені атмосферою світу, де панує шалена енергетика та свої закони, Сільпо поєднало у оформленні магазину дві епохи розвитку біржових торгів, починаючи з галасливої паперової до цифрової з комп’ютерами та криптовалютами. Колони у магазині оформлені у вигляді хмарочосів з трейдерськими плакатами, а шлях до товарів гостям вказують навігаційні стрілки з назвами вулиць.

Над островом кулінарії розміщено “серце біржі” – цифрове табло, на якому транслюються зашифровані котирування торгових марок мережі. Тут завжди легко знайти свіжі рибу та м’ясо, а також готові страви у відділі кулінарії.

Пульс торгів біржі відображено у вигляді «свічкового» графіку. Ілюстрації на шпалерах розповідають про насичене життя трейдерів, а у зоні алкогольного відділу можна роздивитися старі фотографії брокерів та торгів. Саме тоді вся інформація фіксувалась трейдерами на листочках. Під кінець дня цих записок було так багато, що у торговому залі утворювалось ціле паперове торнадо – його гості можуть бачити в зоні овочів і фруктів. Також у магазині не забули про символи біржових торгів – ведмедя та бика.

Магазин відкритий щодня з 08:00 до 23:00. Розрахуватися за смаколики можна на 6 касах, 5 касах самообслуговування та 2 тютюнових касах.

Довідка. Сільпо – це одна з найбільших мереж продовольчих супермаркетів в Україні. Нині відкриті 312 супермаркетів у 60 містах України і 4 делікатес-маркети Le Silpo — в Києві, Дніпрі, Харкові та Одесі. У мережі представлено продукцію власного імпорту більше ніж з 80 країн світу, якісно відібрані товари українських виробників «Лавка Традицій», власні торгові марки, а також товари власного виробництва – від запашної випічки «Крафтяр» до солодощів «Власної кондитерської».


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Ольга Румянцева, Maudau: Ритейлерам доведеться одночасно пропонувати знижки та акції, й знаходити ефективні моделі прибутковості

Ольга Румянцева, Maudau: Ритейлерам доведеться одночасно пропонувати знижки та акції, й знаходити ефективні моделі прибутковості

Chief Marketing Officer Maudau Ольга Румянцева, розповіла УРТЦ розповіла про злети і падіння ринку e-commerce, зміну споживчого попиту та...
time icon  
  86
Усі новини ринку