
Найбільший ритейлер Молдови збільшує продажі до 10% завдяки SymphonyAI та C4R


Протягом травня омніканальний ритейлер масштабував сервіс «Безбар’єрний Фокстрот», збільшивши покриття до 70 магазинів у різних регіонах України. Всього за місяць послугу для нечуючих клієнтів підключили в 30 магазинах.
Ця послуга дає можливість клієнтам з порушенням слуху отримувати якісні й кваліфіковані консультації жестовою мовою як у великих містах, так і в менших населених пунктах, таких яких у Бровари, Нікополь, Кременчуг та ін.
«Безбар’єрність – це не тренд, а стратегічний напрямок розвитку компанії. Ми прагнемо створити середовище, де кожен отримає не лише доступ до інформації, а й повноцінний комфорт під час покупки як у фізичних магазинах, так і онлайн. Продовжуємо системно втілювати наші плани задля забезпечення фізичної доступності і надання сервісу, що перевищує очікування наших покупців», – розповідає керівниця відділу торгового маркетингу компанії, кураторка та ініціаторка проєкту «Безбар’єрний Фокстрот» Леся Нікуліна.
Ініціатива реалізується у партнерстві з ГО «Громадський рух «Соціальна єдність» з червня 2023 року і включає можливість виклику онлайн-перекладача жестової мови за допомогою планшета або QR-коду у магазинах. Для онлайн-покупців доступний вебвіджет «Вушко» на сайті Foxtrot.ua. Він забезпечує одночасний зв’язок з контакт-центром і перекладачем.
Варто зазначити, що проєкт «Безбар’єрний Фокстрот» ритейлер впроваджує на декількох рівнях. У 2024 році компанія інтегрувала електронне посвідчення нечуючого DEAF ID у програму лояльності, що дозволяє клієнтам оперативно отримувати персональні пропозиції без додаткового підтвердження статусу.
Крім того, компанія фокусується на створенні фізично доступного простору для людей, які користуються кріслом колісним, тростиною або милицями. У низці нових й оновлених у 2024-25 магазинах встановлено індукційні петлі, які покращують звук для людей зі слуховими апаратами. Зокрема, комплекс таких рішень вже реалізовано у магазинах ритейлера в Чабанах (ТРЦ Епіцентр), Броварах (ТРЦ Термінал), у Львові (пр-т Червоної Калини, 62), в Одесі (ТЦ City Center), Івано-Франківську (ТРЦ Veles Mall), Запоріжжі (ТРЦ City Mall).
А на початку 2025 року Фокстрот запустив рубрику «Огляд на що ХОЧ!», у якій експерти з техніки із залученням топових перекладачів жестової мови розкривають функціональні можливості техніки, зокрема ті, які не завжди можна знайти в інструкціях.
Актуальний перелік магазинів, в яких підключений сервіс з обслуговування жестовою мовою, доступний на сайті Фокстрот, а на google картах такі торгові точки позначені спеціальною позначкою.
Довідка. Фокстрот – одна з найбільших в Україні омніканальних мереж за кількістю торгових точок і обсягами продажів електроніки та побутової техніки. Станом на кінець квітня налічує 126 магазинів у 68 населених пунктах країни, розвиває інтернет-магазин і мобільний застосунок Foxtrot.ua. Компанія системно впроваджує зміни, спрямовані на модернізацію бізнес-процесів, забезпечення доступності, покращення клієнтського досвіду. Засновники омніканального ритейлера Фокстрот – Геннадій Виходцев та Валерій Маковецький.