Інновації для безпеки: як рівненський ТРЦ Злата Плаза дбає про захист гостей та персоналу

Інновації для безпеки: як рівненський ТРЦ Злата Плаза дбає про захист гостей та персоналу

Сьогодні
  102
Дудка Оксана

Злата Плаза продовжує зміцнювати систему безпеки, впроваджуючи сучасні технології та навчальні програми для персоналу. Відвідувачі можуть бути впевнені, що у разі екстреної ситуації їм нададуть допомогу максимально швидко та професійно.

Компанія  стала першим у Рівному торгово-розважальним центром, який за власною ініціативою встановив автоматичний зовнішній дефібрилятор (АЗД). Це важливий крок для підвищення безпеки гостей і персоналу, адже вчасна допомога при зупинці серця значно збільшує шанси на порятунок ще до прибуття швидкої.

Дефібрилятор розміщено на першому поверсі біля інформаційної служби, у вільному доступі для всіх, хто може надати екстрену допомогу. Щоб забезпечити правильне використання приладу, персонал ТРЦ пройшов спеціальне навчання з надання домедичної допомоги та користування АЗД у співпраці з експертами з тактичної медицини.

Окрім цього, на інформаційній стійці у адміністратора є аптечка, укомплектована всіма необхідними засобами для надання першої допомоги.

Зважаючи на сучасні виклики, нещодавно персонал пройшов спеціальний тренінг від вибухотехніків Національної поліції щодо розпізнавання вибухонебезпечних предметів та алгоритму дій у разі виявлення загроз. 

Окрему увагу приділено системам відеоспостереження: на всіх входах до ТРЦ встановлено сучасні камери з функцією розпізнавання облич. Вони інтегровані в систему «Безпечне місто», що дозволяє правоохоронцям оперативно реагувати на потенційні загрози та забезпечувати громадський порядок.

«Безпека та здоров’я гостей і персоналу для нас – пріоритет, – зазначає директор ТРЦ Злата Плаза Олександр Оверчук. – Ми постійно працюємо над удосконаленням безпекової системи, а також ініціюємо навчання для персоналу, щоб у разі надзвичайної ситуації діяти чітко та без паніки. Прагнемо власним прикладом формувати новий рівень стандартів безпеки серед ТРЦ України».

Злата Плаза  доводить: сучасний ритейл – це не лише про комфортний шопінг, а й про турботу про людей та формування нових стандартів відповідального бізнесу, створення зони безпеки, де кожен відвідувач може почуватися захищеним.

Довідка. ТРЦ Злата Плаза – торгово-розважальний центр в Рівному, який щодня відвідує близько 20 000 гостей. Загальна площа становить 17 600 кв. м, орендна – 12 800 кв. м. Серед основних торгових операторів ТРЦ – відомі національні та міжнародні бренди, в тому числі McDonald’s, Сільпо, LC Waikiki, Sinsay, Megasport, Estro, ССС, Будинок іграшок, MA, SOVA, Золотий Вік, Pandora, Prostor, Алло, Люксоптика та інші.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку