
Ультрасучасний дизайн та цифрові інновації: Hugo відкрився в новому форматі в ТРЦ Respublika Park


Злата Плаза продовжує зміцнювати систему безпеки, впроваджуючи сучасні технології та навчальні програми для персоналу. Відвідувачі можуть бути впевнені, що у разі екстреної ситуації їм нададуть допомогу максимально швидко та професійно.
Компанія стала першим у Рівному торгово-розважальним центром, який за власною ініціативою встановив автоматичний зовнішній дефібрилятор (АЗД). Це важливий крок для підвищення безпеки гостей і персоналу, адже вчасна допомога при зупинці серця значно збільшує шанси на порятунок ще до прибуття швидкої.
Дефібрилятор розміщено на першому поверсі біля інформаційної служби, у вільному доступі для всіх, хто може надати екстрену допомогу. Щоб забезпечити правильне використання приладу, персонал ТРЦ пройшов спеціальне навчання з надання домедичної допомоги та користування АЗД у співпраці з експертами з тактичної медицини.
Окрім цього, на інформаційній стійці у адміністратора є аптечка, укомплектована всіма необхідними засобами для надання першої допомоги.
![]() |
![]() |
Зважаючи на сучасні виклики, нещодавно персонал пройшов спеціальний тренінг від вибухотехніків Національної поліції щодо розпізнавання вибухонебезпечних предметів та алгоритму дій у разі виявлення загроз.
Окрему увагу приділено системам відеоспостереження: на всіх входах до ТРЦ встановлено сучасні камери з функцією розпізнавання облич. Вони інтегровані в систему «Безпечне місто», що дозволяє правоохоронцям оперативно реагувати на потенційні загрози та забезпечувати громадський порядок.
«Безпека та здоров’я гостей і персоналу для нас – пріоритет, – зазначає директор ТРЦ Злата Плаза Олександр Оверчук. – Ми постійно працюємо над удосконаленням безпекової системи, а також ініціюємо навчання для персоналу, щоб у разі надзвичайної ситуації діяти чітко та без паніки. Прагнемо власним прикладом формувати новий рівень стандартів безпеки серед ТРЦ України».
Злата Плаза доводить: сучасний ритейл – це не лише про комфортний шопінг, а й про турботу про людей та формування нових стандартів відповідального бізнесу, створення зони безпеки, де кожен відвідувач може почуватися захищеним.
Довідка. ТРЦ Злата Плаза – торгово-розважальний центр в Рівному, який щодня відвідує близько 20 000 гостей. Загальна площа становить 17 600 кв. м, орендна – 12 800 кв. м. Серед основних торгових операторів ТРЦ – відомі національні та міжнародні бренди, в тому числі McDonald’s, Сільпо, LC Waikiki, Sinsay, Megasport, Estro, ССС, Будинок іграшок, MA, SOVA, Золотий Вік, Pandora, Prostor, Алло, Люксоптика та інші.