ТРЦ Retroville, Подоляни, Sky Park і Піраміда — серед експонентів RDBEхро
Запрошуємо на RDBExpo — місце зустрічі лідерів ринку рітейлу та торговельної нерухомості. На заході, який відбудеться 28-29 березня в Києві в НСК Олімпійський, будуть висвітлені актуальні тренди і тенденції для розвитку бізнесу в еру діджиталізації.
Асоціація рітейлерів України запрошує представників компаній сфери роздрібної торгівлі, девелопменту, інвесторів, брокерів і консультантів, компаній сегменту b2b на Третю міжнародну спеціалізовану виставку індустрії Retail&Development Business Expo – 2019.
Серед якірних експонентів RDBEхро-2019 буде ТРЦ Retroville – дворівневий багатофункціональний комплекс, що будується в Києві за адресою проспект Правди, 47. Загальна площа об’єкта складає 118 991 кв. м, з них 11 147 кв. м відведено під бізнес-центр класу «B». Орендна площа (GLA) – 80 718 кв. м, на яких розмістяться численні магазини одягу, взуття та аксесуарів, ресторани, відділення банку, продуктовий гіпермаркет, фітнес-клуб, зона дозвілля і відпочинку.
Ще одним експонентом виставки буде тернопільський ТРЦ Подоляни – один з найбільших регіональних торгово-розважальних комплексів Західної України. Об’єкт поєднує в собі велику кількість брендових магазинів, послуг і розваг. Це центр сімейного відпочинку і дозвілля загальною площею 50 000 кв. м, продуктовим гіпермаркетом 8000 кв. м і автомобільним паркінгом на 1800 місць.
Торгова галерея представлена магазинами Сільпо, Фокстрот, Ельдорадо, LC Waikiki, Colin’s, Reserved, Cropp, Sinsay, Pollardi, A Tan, Oodji, Goldi, Eva, Watsons, English Home, Samsung, ALLO, MOYO, Brocard, ССС і багатьма іншими. Розважальна складова центру включає льодову арену, більярд, боулінг клуб, кінотеатр Сінема Сіті, концерт-хол і дитячий розважальний центр. У ТРЦ працює один з найбільших в Україні паб Хмільне щастя, власна кондитерська Цукерка, піцерія, суші-бар та інші установи фудкорту. ТРЦ Подоляни є щорічним переможцем премії “Народний бренд” і “Retail Award” як кращий торгово-розважальний центр Тернополя.
Серед експонентів RDBEхро буде також київський ТЦ Піраміда. Торговий центр був побудований в 2004 році в Дарницькому районі міста Києва. Його загальна площа становить 16 000 кв. м, орендна – більше 12 600 кв. м. В вересні 2016 року центр придбала найбільша інвестиційна компанія України Dragon Capital. Після зміни власника керуюча компанія центру взяла курс на підвищення якості tenant-mix, підписання нових якісних орендарів, в тому числі і світових брендів, поліпшення сервісу і залучення нових відвідувачів. Крім того, Піраміда планує масштабну реконцепцію в рамках якої планується додати розважальну зону, розширити торгову галерею і відкрити повноцінний фуд-корт. При цьому орендна площа ТЦ зросте на 70%.
Ще одним учасником виставки стане вінницький ТРЦ SkyPark. Загальна площа об’єкта – 36 000 кв. м, орендна – 12 000 кв. м. Продуктовим якорем торгово-розважального центру виступає Сільпо площею понад 1000 кв. м, також серед якорів магазини Мегаспорт, Brocard, торгові точки Inditex загальною площею 1400 кв. м (Bershka, Pull & Bear Stradivarius), дитячий розважальний центр, Intertop, Будинок іграшок, кінотеатр SmartCinema і фітнес-центр Fitness Style.
RDBExpo-2019 відбуватиметься у двох форматах: крім трьох поверхів експозони, на трьох конференц-залах будуть проходити семінари, лекції, workshop за участю провідних фахівців сфери рітейлу та торговельної нерухомості.
СКАЧАТИ ПРЕЗЕНТАЦІЮ RDBExpo
КУПИТИ КВИТКИ
На них будуть презентовані кейси від найуспішніших українських і зарубіжних рітейл-компаній, обговорені актуальні проблеми та шляхи їх вирішення, зафіксовані ключові тенденції та очікування на найближчі роки.
Основні теми конференцій RDBExpo-2019:
- Логістичні рішення для оптимізації процесів в рітейлі
- Тенденції в комерційній нерухомості. Розважаємо або продаємо?
- Управління продажами
- Інформаційна безпека
- Нові формати магазинів. Від ідеї до наслідування
- Команда в рітейлі. Ефективне управління командою
- Інвестиційний клімат. Нові міжнародні гравці на ринку України
- Презентація нових проектів ТРЦ
- Франчайзинг. Як швидко і ефективно розвиватися
- Маркетинг. Digital
- E-commerce і маркетплейси
- Юридичний захист для рітейлу
Вартість квитків:
VIP-квиток (кількість місць обмежена) передбачає:
- відвідування виставки протягом 2-х днів (28-29 березня)
- окрема зона реєстрації
- знаходження в VIP-зоні (напої включені)
- консьєрж з організації бізнес-зустрічей
- відвідування всіх сесій
- відвідування вечірки
СКАЧАТИ ПРЕЗЕНТАЦІЮ RDBExpo
КУПИТИ КВИТКИ
Контакти з питань розміщення стендів і партнерства:
Едуард Ковтун
- Partnership manager
- +38 073 213 50 61
- e.kovtun@rau.ua
Юлія Кушка
- +38 067 223 07 30
- j.kushka@rau.ua
Контакти з питань реєстрації:
Олеся Кобцева
- Client manager
- +38 050 313 74 53
- o.kobceva@rau.ua