Retail Group — 25 років: партнери про співпрацю з торговельним холдингом

Retail Group — 25 років: партнери про співпрацю з торговельним холдингом

Сьогодні
  147
Іван Зайцев

Retail Group — це про довіру, прозорість і рух уперед. Компанія впевнено крокує у новий етап розвитку. За чверть століття холдинг став не просто ритейлом, а частиною щоденного життя мільйонів українців.

Власне виробництво Retail Group щомісяця виробляє понад 20 тонн свіжої, смачної та перевіреної продукції. Щороку мережі компанії обслуговують понад 80 мільйонів покупців, які довіряють якості та стабільності.

«Ми з упевненістю дивимося у майбутнє та сміливо вступаємо у новий етап розвитку, залишаючись вірними якості, партнерству та відповідальності перед споживачем. Працюємо з найкращими та підтримуємо українських виробників — від малого бізнесу до великих підприємств. Постійно оновлюємо магазини та відкриваємо нові — сучасні, зручні, із якісним сервісом. Ми працюємо для людей і з людьми — бо віримо, що успішний бізнес починається з довіри», — розповів власник холдингу Retail Group Роман Лунін.

Новий формат Велмарт — новий досвід покупця

Retail Group активно оновлює магазини: відкриває нові локації у сучасному концепті, модернізує існуючі торгові точки, впроваджує енергоефективні та цифрові рішення. Амбіційні плани на майбутнє – розбудова мережі Велмарт. Вона працює у форматі широкого дискаунтера, концепція якого – забезпечити низькі ціни і надати широкий асортимент. Завдяки відсутності ланцюжка посередників ритейлер забезпечує своїм покупцям приємну для гаманця ціну товарів. Компанія віддає перевагу співпраці з українськими виробниками та постачальниками. Мережа пропонує широкий асортимент товарів власних торгових марок, серед яких: Day by Day, Max Effect, Mon Cake, Хіт Продукт, ТМ «1» та ін.

Відео про мережу:

Партнерство — з великими та малими

«Ми пишаємось співпрацею не лише з великими брендами, а й з малим бізнесом. Багато українських компаній починали свій шлях саме з Retail Group — ми стали їхньою першою великою платформою для масштабування. Давати шанс зростати — частина місії компанії», — підкреслив Роман Лунін.

До 25-річчя компанії своїми думками поділились партнери холдингу:

Олег Антоненко, генеральний директор компанії Aisberg: «Вже понад 20 років триває наша співпраця з Retail Group. Творчі ідеї завжди були рушієм цього партнерства — їхнє втілення надихало як виробництво кращого обладнання, так і торгівлю. Прагнення надавати клієнтам найкраще, створювати новий рівень сервісу — головний принцип, якого незмінно дотримуються Роман Лунін і його команда. Вони завжди шукають унікальні рішення, замість того щоб копіювати чужі. Для нас, як компанії з холодильного забезпечення, Retail Group — це клієнт, з яким приємно зростати. Вони інвестують у сучасне обладнання та не бояться впроваджувати інновації. Разом ми пройшли кризу 2008-09 років, разом переживаємо війну — і водночас створюємо нові ідеї, нове обладнання, нову якість. Тож — тільки вперед!»

 

Інна Іванова, директор із стратегічного розвитку групи компаній Молочний Альянс, (ТМ Яготинське, ТМ Яготинське для дітей, ТМ Пирятин): «З Retail Group співпрацюємо більше 10 років. Пройшли різні періоди: зміни кон’юнктури ринку, ковідний період, продовжуємо працювати у воєнний час. Особливо відзначу оперативність та професійність команди мережі в прийнятті рішень в 2022-24 роках – як злагоджено вдалося пройти виклики війни, зокрема блекаути. Наше партнерство головним чином спрямоване на те, щоб забезпечити споживачів якісними молочними продуктами за доступними цінами, щоб необхідні товари завжди були на полицях магазинів. Ключові ефекти нашої співпраці з Retail Group – це розвиток продажів через торгову мережу, яка має хорошу логістику та сервіс для споживача, можливість тестувати новинки та оптимізувати асортимент за необхідності, тому що завжди маємо зворотній зв’язок від споживачів через відповідні департаменти Retail Group. Сила та надійність нашого партнерства у тому, що власники обох бізнесів вірять в Україну і інвестують у розвиток, незважаючи на виклики сьогодення».

 

Богдан Барабаш, керуючий компанією АТ «Мономах»: «Ми співпрацюємо з Retail Group понад 10 років у форматі виробництва чаю під  власною торговою маркою мережі. Така взаємодія дозволила нам реалізувати потужні виробничі можливості та стабільно забезпечувати високу якість продукції. Retail Group — це партнер, який чітко розуміє ринок і завжди прагне до вдосконалення. Вони демонструють послідовність, професіоналізм і довіру у взаємодії. Саме це і є основою нашого довготривалого та успішного партнерства».

 

Роман Коваленко, комерційний директор ТОВ «Сумський молочний завод»: «Ми співпрацюємо з Retail Group понад п’ять років і цінуємо цей досвід як приклад ефективного та довгострокового партнерства. Компанія демонструє високу відповідальність у питаннях якості, дотримання логістичних стандартів і представленості продукції на полицях магазинів. Для нас, як виробника молочних продуктів, це критично важливо. Особливо відзначаємо гнучкий підхід у взаємодії та готовність Retail Group інвестувати у сучасні рішення — як у форматах торгівлі, так і у технології. Це створює додаткові можливості для українських виробників і формує надійне середовище для спільного зростання. Retail Group — це партнер, із яким ми впевнено дивимося в майбутнє, розвиваючи галузь та ринок разом».

Українське — означає якісне

Retail Group підтримує вітчизняного виробника. Холдинг співпрацює з регіональними постачальниками, надає їм можливість виходу на національний рівень, допомагає розвивати логістику, стандарти якості та маркетингову підтримку. На сайті виробник може заповнити анкету, яка є перший кроком до співпраці. Розглядаються усі звернення і проводяться детальні перемовини.

Надійність підтверджують партнери:

Василь Максимов, директор ТОВ «Оржицький молокозавод»: «Ми співпрацюємо з Retail Group понад п’ять років і цінуємо їхній відповідальний підхід до якості, логістики та підтримки українських виробників. Ми виготовляємо продукцію виключно з натурального молока, без компромісів щодо використання замінників або немолочних добавок, і при цьому зберігаємо доступну ціну — ритейлер це високо цінує. Саме тому нам довірили виробництво брендів ХІТ Продукт і ТМ «1». Щиро вітаємо Retail Group з ювілеєм і бажаємо подальшого успішного розвитку».

 

Сергій Ковальчук, СЕО ТОВ «ЯМВ Груп», ТМ Good Milk: «За час співпраці з Retail Group товарообіг зріс у сім разів за більш ніж п’ять років, ми цінуємо це ефективне партнерство, відповідальний підхід до якості, логістики, підтримки українських виробників та представленості продукції на полицях. Ми виготовляємо сири високої якості, а також продукти під власними торговими марками для мереж Велмарт, Велмка, Кишеня, ВК Експрес. Дякуємо Retail Group за формування надійного середовища для розвитку українського виробництва. Вітаємо компанію з 25-річчям і бажаємо подальшого зростання!»

 

Сергій Красовський, директор ТОВ «Кравест Світ»: «Ми розпочали співпрацю з Retail Group наприкінці 2022 року, і за цей час наш товарообіг зріс приблизно на 30%. Ексклюзивно для мережі виготовляємо тарталетки з начинками: вишня, лимон, шоколад, солона карамель, яблуко, а також тістечка «Наполеон» із вишнею. Ми цінуємо цей досвід як приклад ефективного партнерства. Retail Group постійно розвивається, відкриває нові можливості для українських виробників і створює надійне середовище для спільного зростання».

Команда —головний пріоритет

«25 років Retail Group — це спільний шлях, зусилля та професіоналізм! У нашій команді вже понад 5 500 фахівців — ми інвестуємо в людей, навчаємо професіям та відкриваємо можливості для кар’єрного росту. Навчання, наставництво, зростання — наші ключові інструменти. Ми віримо, що сучасний ритейл — це не лише полиці, а й люди, які за ними стоять. Ми вдячні за довіру і впевнені: попереду — нові амбітні проєкти і нові роки успіху», – кажуть у компанії

Retail Group — це екосистема можливостей, партнерства та якісного українського продукту. Мережі компанії підтримують програму «Національний Кешбек». Наразі торговельні мережі Велмарт, Велика Кишеня та ВК Експрес зареєстрували у програмі вже понад 1000 товарів від власних торговельних марок українського виробництва. Найбільшу кількість українських товарів зареєстрованих у програмі, а це більше 600 найменувань включає власна торгова марка – ТМ “1”.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку