Puma запускає наймасштабнішу бренд-кампанію за всю історію
Компанія Puma, відома своїми інноваційними спортивними продуктами, запустила свою найбільшу міжнародну бренд кампанію за останнє десятиліття під назвою “FOREVER. FASTER. – SEE THE GAME LIKE WE DO”.
Бренд-кампанія відображає глибоко вкорінену в ДНК бренду Puma швидкість, що виступає як головна перевага компанії. Швидкість, як заявляють у Puma, є не тільки природним прагненням кожної людини, але й ключем до спортивного успіху. Генеральний директор Puma Арне Фройндт підкреслив, що швидкість можна вважати “суперсилою” бренду, що допомагає спортсменам досягати перемог.
Заснована Рудольфом Дасслером у 1948 році, Puma витратила 75 років, співпрацюючи з найшвидшими атлетами, клубами та федераціями світу, щоб створювати передові продукти, що сприяють спортивним досягненням і залишають незабутні враження у пам’яті фанатів.
“Наша нова глобальна кампанія – це найбільша маркетингова інвестиція Puma за всю історію компанії, – говорить Річард Тейссьє, віце-президент бренду та маркетингу. -Вперше PUMA має єдиний теглайн – FOREVER. FASTER. – протягом усього року і в усіх спортивних категоріях, таких як футбол, біг, баскетбол і гандбол@.
Запуск кампанії 10 квітня ознаменувався повноцінною рекламною кампанією через різноманітні медіа-канали, включаючи соціальні мережі, телебачення, на вулицях та у точках продажу по всьому світу. В рамках кампанії були задіяні відомі атлети, такі як: Неймар, Карстен Вархольм, Джек Гріліш, Мондо Дюплантіс, Бріана Стюарт, Мутаз Баршим, Фелікс Стренг, Ярослава Магучіх, Ламело Болл та інші, що ще більше підкреслює зобов’язання Puma підтримувати інновації та лідерство у спортивній індустрії.
Puma прагне через цю кампанію не тільки підтвердити свою відданість спорту та інноваціям, але й надати ритейлерам нові можливості для розвитку та успіху, зміцнюючи партнерські відносини та співпрацю в індустрії.