
Ролики тижня: Novus, Uklon та Monatik, Jerry Heil та Maybelline New York, Varus та Сільпо


Компанія Puma, відома своїми інноваційними спортивними продуктами, запустила свою найбільшу міжнародну бренд кампанію за останнє десятиліття під назвою “FOREVER. FASTER. – SEE THE GAME LIKE WE DO”.
Бренд-кампанія відображає глибоко вкорінену в ДНК бренду Puma швидкість, що виступає як головна перевага компанії. Швидкість, як заявляють у Puma, є не тільки природним прагненням кожної людини, але й ключем до спортивного успіху. Генеральний директор Puma Арне Фройндт підкреслив, що швидкість можна вважати “суперсилою” бренду, що допомагає спортсменам досягати перемог.
Заснована Рудольфом Дасслером у 1948 році, Puma витратила 75 років, співпрацюючи з найшвидшими атлетами, клубами та федераціями світу, щоб створювати передові продукти, що сприяють спортивним досягненням і залишають незабутні враження у пам’яті фанатів.
“Наша нова глобальна кампанія – це найбільша маркетингова інвестиція Puma за всю історію компанії, – говорить Річард Тейссьє, віце-президент бренду та маркетингу. -Вперше PUMA має єдиний теглайн – FOREVER. FASTER. – протягом усього року і в усіх спортивних категоріях, таких як футбол, біг, баскетбол і гандбол@.
Запуск кампанії 10 квітня ознаменувався повноцінною рекламною кампанією через різноманітні медіа-канали, включаючи соціальні мережі, телебачення, на вулицях та у точках продажу по всьому світу. В рамках кампанії були задіяні відомі атлети, такі як: Неймар, Карстен Вархольм, Джек Гріліш, Мондо Дюплантіс, Бріана Стюарт, Мутаз Баршим, Фелікс Стренг, Ярослава Магучіх, Ламело Болл та інші, що ще більше підкреслює зобов’язання Puma підтримувати інновації та лідерство у спортивній індустрії.
Puma прагне через цю кампанію не тільки підтвердити свою відданість спорту та інноваціям, але й надати ритейлерам нові можливості для розвитку та успіху, зміцнюючи партнерські відносини та співпрацю в індустрії.