
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Зростання кількості пошукових запитів українською продовжується. У 2024 році їхня доля перетнула позначку у 30%, а у 2025-му має сягнути 40%. Такі дані у своєму новому звіті представила SEO-команда Promodo.
Маркетингова агенція вже вдруге проаналізувала мовну динаміку в Google у восьми категоріях. Аби побачити ширшу картину цього разу дивилися і на комерційні, і на інформаційні запити, загалом проаналізували 341 000 з них. Головний висновок — в усіх онлайн-нішах українська показує динаміку зростання.
Загальна кількість пошукових запитів зростає, і велика частина з них — українською. Користувачів, які обирають українськомовну версію сайту, стає більше. Усереднене зростання за всіма категоріями +5% відсоткових пунктів.
Понад 50% інформаційних запитів на новинні ресурси у цьому році українською. У ніші «Електроніка» запити українською мовою зросли за рік на третину і зараз займають 20% від загальної долі. Для порівняння, у 2021 році ця цифра була трохи більшою за 8%.
Позитивна динаміка й у ніші «Дитячі товари», де запити українською мовою вже перетнули позначку у 50%. Замість російськомовного «игрушки» українці почали частіше ґуґлити слово «іграшки». За рік зростання склало 49%.
Про збільшення трафіку на українськомовні версії сайту говорять також команди ритейлерів:
Повний звіт з цифрами по кожній з категорій можна завантажити на сайті Promodo.