Продажі прикрас з українською символікою зросли на 100%
Висловити свою національну ідентичність та гордість за власну країну стало не просто модно, але і вкрай важливо. Найбільша в Україні ювелірна мережа Золотий Вік фіксує попит на лінійку прикрас з українською патріотичною символікою – продажі зросли на 100%.
Що саме робить цей тренд особливо цінним, так це його глибокий вплив на рефлексію сучасного суспільства та популяризацію національної спадщини України, в тому числі за кордоном.
“Цей тренд сягає коренів традицій, а ще стає справжнім виразом духу нашого часу. Купують як для себе, так і на подарунки. Крім того, значна частина продажів відбувається через e-commerce. Все частіше ми отримуємо від наших клієнтів запити на покупки з-за кордону, де українці прагнуть все більше демонструвати свою національну приналежність”, – розповідають у прес-службі ювелірної мережі.
Цей вибір – це не просто аксесуар, це певна форма комунікації, що пронизує кожний аспект життя сучасного українця. Мода вже давно стала платформою для додаткової комунікації. Прикраси з українською символікою розповідають про нашу історію, традиції, цінності та про те, за що бореться Україна сьогодні.
”Люди мають бажання не лише відчувати себе гордими за свою країну, а й активно виражати цю гордість через свої вибори в одязі та прикрасах. Ми відчуваємо глибокий обов’язок пропонувати нашим клієнтам можливість це зробити, саме тому постійно розширяємо лінійку. Хоча прикраси з української символікою в нашій колекції представлені вже багато років, зараз вони стали одними із трендових. Про це свідчать продажі”, – додали у прес-службі ювелірної мережі Золотий Вік.
Зростання обсягу продажів саме на прикраси з українською символікою на 100% в ювелірній мережі Золотий Вік відображає глибокий зв’язок між патріотизмом та модою у ювелірному мистецтві.